//

Uitnodigen bij afspraak via MS Exchange

Uitnodigen bij afspraak via MS Exchange discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik werk met MS Exchange Server /Pushed. Op de zaak draait MS Exchange Server 2003. Ik kan op de IPhone wel afspraken accepteren waarvoor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-04-09, 22:20
Onra Onra is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 1
Exclamation Uitnodigen bij afspraak via MS Exchange

Hallo,

Ik werk met MS Exchange Server /Pushed. Op de zaak draait MS Exchange Server 2003.

Ik kan op de IPhone wel afspraken accepteren waarvoor ik ben uitgenodigd. Maar ik kan ze niet aanmaken.

Weet iemand hoe je op de IPhone een Agenda-afspraak maakt en anderen daarbij uitnodigt?

Met dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-04-09, 22:35
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Dat kan pas vanaf firmware 3.0. Vroegere versies hadden deze functie gewoon niet.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #3  
Oud 27-08-09, 19:26
damnet damnet is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArB Bekijk bericht
Dat kan pas vanaf firmware 3.0. Vroegere versies hadden deze functie gewoon niet.

Ik heb 3.0.1 maar kan op de iPhone geen derde uitnodigen met het aanmaken van een afspraak nog een (gemailde) Microsoft Outlook gemaakte afspraak openen, laat staan accepteren.

Hoe moet ik dat doen?
Reageren


« Cyberduck | Foto's »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Push notificatie bij nieuwe mail exchange ? greenbeauty iPhone Apps 0 21-03-11 21:31
Exchange ActiveSync problemen bij inkomende mail dvr iPhone algemeen 0 20-07-09 22:44
Kan niet meer bij Exchange jvandijk iPhone algemeen 3 21-11-08 12:03
Agenda en uitnodigen van afspraken ahuysken iPhone algemeen 1 17-10-08 19:37
Mail probleem bij gebruik van Exchange davidkennis iPhone algemeen 1 26-09-08 16:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:21.