gezocht : adressen en goed backup programma (anders dan itunes of microsoft stuff) discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek al dagenlang 2 programma's 1 - Backup programma die ALLES kopieerd en dat zonder Itunes 2 - Adressen editor, ik herstel de iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gezocht : adressen en goed backup programma (anders dan itunes of microsoft stuff)
Ik zoek al dagenlang 2 programma's
1 - Backup programma die ALLES kopieerd en dat zonder Itunes 2 - Adressen editor, ik herstel de iphone regelmatig (pas binnen) en moet dan weer alles terug zetten... Iemand suggesties? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone laat niks anders zien dan Connect to iTunes | Rheiken | iTunes | 12 | 09-02-10 10:56 |
SDK 3.1.3 anders dan anders? | Hamertej | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 04-02-10 17:59 |
Microsoft outlook naar apple adressen | Fasty | iTunes | 2 | 15-08-09 17:22 |
Goed programma gezocht voor vertrouwelijk info in op te slaan. | Snuffels | iPhone Apps | 5 | 21-07-09 23:02 |
itunes ziet m niet meer ANDERS DAN ALLE ANDEREN!! | burakk_a | Archief | 1 | 24-11-07 14:43 |
|
|