iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Desktop-applicaties (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/)
-   -   Windows: Apple Mobile Device (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/3663-apple-mobile-device.html)

Suusie 14-12-07 12:18

Apple Mobile Device
 
Mijn apple mobile device welke onder de services staat(Windows)Dit start je op door uitvoeren:services.msc,dan zie je nl alle services welke op je computer draaien.Het probleem is dat ik de apple mobile device service niet gestart krijg.Hij geeft als ik hem wil verwijderen:De functie die u wilt gebruiken bevind zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is.Kan iemand mij hier me helpen aub
Gr Suusie

Stiruam 14-12-07 12:40

Mischien even iTunes op nieuw installeren? Anders ff mobiledevice.exe zoeken en deze opstarten via cmd >> sc create mobiledevice.exe (cd wel ff naar de map waar je je mobile device hebt staan). Dan zou hij het ook moeten doen (na een reboot van je systeem). Welkom op het forum btw

Greetz, Stiruam

Suusie 17-12-07 12:13

Hoi Stiruam

Ik heb een Windows Install Cleanup gedownload en zag in het schermpje dat ik apple mobile device1.1.2.23 had en dat moest zijn 1.1.1.1 zijn.Ik heb het verwijderd en daarna Itunes opnieuw geinstalleerd en toen was het probleem weg.In ieder geval bedankt.Hij werkt weer top.

Stiruam 17-12-07 15:38

Gelukkig jij kan weer verder! :D Maar wat ik niet snap is dat de Cleanup zecht dat je een oudere versie van de mobile device moet hebben... Nja Microsoft probeert vast grappig te doen :p

Greetz, Stiruam

sixten 22-12-07 19:21

Heb die Apple Mobile device ook lopend, maar Itunes herkent mijn Iphone niet meer.
Heb lopen *****n met schoonmaakprogramma. Hoe krijg ik dat nou weer goed, want in Windows zie ik ook niets wat er op duidt dat het geconnect is?!

Stiruam 11-01-08 14:34

Bij mij ziet vista hem nu ook niet... Ik denk dat iTunes reinstallen moet werken ik ga het es proberen :p

Greetz, Stiruam

adrie.flipse@orange.nl 16-01-08 20:21

Bij mij krijg ik iTunes onder Windows Vista niet meer aan de praat. Heb de applicatie al gedeinstalleerd en geinstalleerd, maar zonder resultaat. Soms lijkt het erop of iTunes op wil starten maar toch ook weer niet. Je kan wel zien dat iTunes is opgestart in de ''services'', maar dat is ook alles. Iemand een idee hoe ik iTunes aan de praat krijg met de iPhone onder windows vista ultimate?

croiman 20-01-08 16:40

laatste nieuwe versie itunes installeren, is pas uit, meer opties beschikbaar in itunes en stabieler

bzb 05-08-08 17:14

nou ik heb dus nu het gezeur, heb al opnieuw geinstaleerd 7.7, maar blijft met dezelfde melding, apple mobile device komt ook niet voor in mijn lijstje

Danii 22-12-08 23:12

Ga naar configuratie scherm vervolgens naar programma's en onderdelen ..
klik hier op Apple mobile device support en klik in de balk met opties op:
'herstellen'. Dit duurt even, sluit vervolgens iTunes helemaal af, start iTunes vervolgens opnieuw en sluit je iPhone weer aan..

En je zult zien dat iTunes je iPhone gewoon weer herkent !

Shento 29-09-09 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suusie (Bericht 28590)
Hoi Stiruam

Ik heb een Windows Install Cleanup gedownload en zag in het schermpje dat ik apple mobile device1.1.2.23 had en dat moest zijn 1.1.1.1 zijn.Ik heb het verwijderd en daarna Itunes opnieuw geinstalleerd en toen was het probleem weg.In ieder geval bedankt.Hij werkt weer top.

Nou beetje late reactie maar ik heb dus ook het zelfde probleem.
Ik heb op dit moment Windows Install Cleanup gedownload en geinstalleert maar ik weet niet wat ik nu moet doen ik heb Apple Mobile Device verwijdert in het programma en nu... ?

ButcherJF 29-09-09 19:26

.... iTunes opnieuw installeren (en/of eerst de huidige iTunes de-installeren).

Hessie 09-10-09 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Danii (Bericht 233813)
Ga naar configuratie scherm vervolgens naar programma's en onderdelen ..
klik hier op Apple mobile device support en klik in de balk met opties op:
'herstellen'. Dit duurt even, sluit vervolgens iTunes helemaal af, start iTunes vervolgens opnieuw en sluit je iPhone weer aan..

En je zult zien dat iTunes je iPhone gewoon weer herkent !


Heb vandaag een iPhone gekocht, maar ben na uren prutsen nog niet verder dan het beginscherm met usb stick en iTunes op de phone. iTunes zegt dat de Phone niet gebruikt kan worden omdat AMDS niet is gestart. Dat klopt ook wel als ik via de startknop in het service centrum kijk, daar staat Mobile Apple Apparaat op gestopt, als ik op start druk gebeurt dit, maar krijg ik enkele seconden later een scherm dat het programma is gesloten omdat het niet gebruikt wordt.
Ik heb volgens de ondersteuning van apple al itunes en alle bijbehorende programma's gedeinstalleerd en vervolgens weer geinstalleerd. Helaas is het probleem hierbij niet verholpen. De bovengenoemde oplossing werkt ook niet omdat als ik op herstellen druk de computer aangeeft het pad niet te kunnen vinden.
HELP!!!! Heeft iemand een idee wat ik nog meer kan doen, ik was zo blij met mijn nieuwe iPhone, maar dat begint behoorlijk om te slaan

jemoer 09-10-09 23:26

iPhone and iPod touch: How to restart the Apple Mobile Device Service (<b style="color:black;background-color:#ffff66">AMDS</b>) on Windows XP and Vista

Hessie 10-10-09 10:17

@Jemoer, bedankt, maar dit heb ik allemaal al geprobeerd, maar nog steeds herkent itunes de telefoon niet. Als ik AMDS wil herstellen via configuratiescherm kan het systeem dat deze het pad naar AppleMobileDeviceSupport.mci niet kan vinden. Nog andere tips?

jemoer 10-10-09 10:37

andere pc of andere usb proberen fijn he dat itunes en in het ergste geval de iphone herstellen via dfu mode

Hessie 12-10-09 18:55

Ondertussen heb ik de iphone geinstalleerd via een macbook, maar het probleem blijft dat mijn pc of mijn itunes (ik neem aan dat het grote probleem in mijn pc zit) de phone niet herkent. En ik nu dus van andermans computer afhankelijk ben voor synchroniseren van muziekjes enzo, niet echt handig inderdaad. Ik weet niet wat de dfu mode is, maar ik neem aan dat ik dat niet nodig heb omdat het probleem niet in de phone zelf zit.

marcrav 14-02-10 13:47

Ik heb nu dat mijn iphone wel herkent wordt in itunes, maar niet meer in mijn windows map(deze zomputer, dus ook niet in apparaatbeheer) Als ik apple media device niet op laat starten vind windows hem wel, maar kan ik niet syncen in itunes. Dit schiet niet op! Wie weet wat ik hieraan kan doen??

dirkiphone1 18-07-11 18:32

Ik word helemaal gek ik ben al weken aan de gang om apple mobile device support service aan de praat te krijgen maar geen succes krijg foutcode 1067

FemM 29-07-11 14:18

Ik had ook foutmelding enzo, Naja blablabla

heb deze stappen gevolgd

http://support.apple.com/kb/TS1567?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL

En hij doet het weer :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:41.