//

bladeren tussen xls bestanden en bewerken ervan

bladeren tussen xls bestanden en bewerken ervan discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Sorry, waarschijnlijk niet juiste subforum, maar vind niet meteen een algemene vraag forum IK had graag volgende geweten: ik wil een aantal excel 2003 files ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-07-09, 17:58
bartman bartman is offline
• iOS 4.0
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Tienen
Berichten: 12
Standaard bladeren tussen xls bestanden en bewerken ervan

Sorry, waarschijnlijk niet juiste subforum, maar vind niet meteen een algemene vraag forum

IK had graag volgende geweten:

ik wil een aantal excel 2003 files mee kunnen nemen op de iphone. Daarnaast wil ik die files ook kunnen bewerken (vooral gegevens (rijen toevoegen) op de iphone.
Hier dacht ik aan quicksheet of mariner calc. Bij thuiskomst wil ik de bewerkte excel files opnieuw syncroniseren met dezelfde xls bestandsnamen die op de mac of windows staan.
Wat ik nu nog niet weet is of je nog een aparte iphone app nodig hebt om tussen je xls files op de iphone te kunnen browsen? (filemagic? of Quickoffice Files)

momenteel synroniseer ik de xls bestanden tussen 2 verschillende computers via syncplicity. Bestaat er een iphone app die je toelaat om een bewerkte xls onmiddellijk te syncroniseren met je xls bestanden op syncplicity, zodat achteraf bij thuiskomst je xls files op je pc automatische ververst worden naar de nieuwste stand?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-09-09, 11:14
Vignes Vignes is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard excel files heen en weer schuiven en bewerken

Ik zou het fantastisch vinden als iemand op deze vraag een antwoord geeft! Ik heb hetzelfde probleem. Ik wil mijn Iphone niet jailbreaken maar wil toch excel files heen en weer kunnen schuiven en bewerken. Ik heb de applicaties gekocht FileAid en Mariner Calc maar kan de Iphone files niet op mijn PC vinden en de geïmporteerde Excel files niet openen met Mariner Calc op mijn Iphone.
Ik word er moedeloos van! . . .
  #3  
Oud 21-09-09, 13:24
bartman bartman is offline
• iOS 4.0
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Tienen
Berichten: 12
Standaard

idd, zou fantastisch zijn, misschien ooit met versie 4.0 van de iphone? of jailbreaken, maar daar begin ik niet aan
  #4  
Oud 21-09-09, 18:26
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Documents To Go misschien iets voor jullie? Daar zijn 2 versies van, eentje zonder (€3,99) en eentje met exchange functionaliteit. Met beide zou je documenten kunnen bewerken en synchroniseren. Kijk even in de specs in iTunes.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 22-09-09, 10:57
Vignes Vignes is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor jouw tips. Inmiddels ben ik er achter dat zonder jailbreak , de files in de Iphone niet te zien zijn in een windows explorer. Voor mij is de oplossing gevonden in de aanschaf van Mariner Calc. Hiermee kan ik de excel files heen en weer schuiven met "sharing" via het aangegeven http:// adres. Mariner Calc biedt de mogelijkheid om de files te bewerken. Daarna kan ik ze weer terug scuiven naar mijn desktop PC.
Voor mij is dat voldoende. De files op de Iphone blijven wel onzichtbaar als Mariner Calc niet geopend is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bestanden delen en bewerken played iPad algemeen 21 22-12-12 16:29
JScript bestanden bewerken wieke Jailbreak apps en thema's 7 12-08-10 20:26
XLS bestanden op iphone plaatsen? stefke1 iPhone Apps 4 05-02-09 09:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:31.