//

iTunes: Determing Gapless Playback Information

iTunes: Determing Gapless Playback Information discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Heej, Elke keer als ik iets in mn iphone plaats van muziek of video gaat itunes mn hele iphone library "Determing Gapless Playback Information" doen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-07-09, 23:13
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard iTunes: Determing Gapless Playback Information

Heej,

Elke keer als ik iets in mn iphone plaats van muziek of video gaat itunes mn hele iphone library "Determing Gapless Playback Information" doen, wat normaliter niet zo'n probleem zou moeten zijn. Echter stopt hij elke keer naar een paar bestanden.

Ik kan dan gewoon de usb stekker eruit trekken en dan heb ik toch mn bestanden wat ik ook elke keer doe... echter heb ik al 1x gehad dat ik plotseling mn hele muziek en video collectie kwijt was op mn iphone.. (weet niet of dit hier door kwam of door een ringtone uploaden wat niet helemaal lukte )

maar goed... in angst voor dat dit nog een x gebeurd hier deze vraag...

Hij stopt tevens op mn iphone ook met "bezig met synchroniseren"... alleen in itunes staat het wel nog...

na een herstel van de iphone lost het probleem niet op!

somebody?

mvg,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-07-09, 23:43
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard

hmm... toch dat ding maar eens een uur laten liggen en nu geeft itunes de melding niet meer... zal wel goed zijn zo dan neem ik aan...

Iemand nog ervaringen hiermee?
  #3  
Oud 10-07-09, 00:22
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

"Determing Gapless Playback Information" heeft geen directe gevolgen voor de inhoud van je iPhone. Zoals de Engelse term al duidelijk moet maken is iTunes dan bezig om te bepalen hoe nummers aan elkaar moeten worden "geplakt" zonder dat je bij het afspelen een "hikje" hoort. Dit doet iTunes standaard één keer voor alle nummers in je Library die bij hetzelfde album horen. Je kunt dit probleemloos afbreken door bijvoorbeeld op het kruisje te drukken, maar iTunes zal het later gewoon weer proberen tot je hele library aan de beurt is geweest.

Het is een prettige optie wanneer je bijvoorbeeld een live-CD omzet naar MP3 en zo allemaal losse bestanden (tracks) krijgt van een CD waarbij vaak alles naadloos in elkaar overloopt. iTunes probeert dan bij het afspelen ervoor te zorgen dat 'ie onhoorbaar van de ene naar de andere MP3 (track) gaat. Deze info wordt uiteraard ook weer doorgegeven aan je iPhone / iPod, maar dat is puur info in het library bestand op je apparaat, heeft geen gevolgen voor de feitelijke MP3 bestanden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS playback resolutie verhogen eddzzz Jailbreak apps en thema's 1 12-11-10 14:04
Information and Tips for No EDGE/Wi-Fi/BT ArB Wi-Fi 12 06-12-09 23:14
Verifying POP account information mjvdhoek iPhone algemeen 8 20-01-09 22:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.