//

acer herkent iphone niet

acer herkent iphone niet discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) heb veel gelezen hier maar nog niet mijn oplossing hier gevonden. mijn iphone word niet herkent door mijn acer laptop. terwijl hij op een andere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-09-09, 17:39
karo42 karo42 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard acer herkent iphone niet

heb veel gelezen hier maar nog niet mijn oplossing hier gevonden. mijn iphone word niet herkent door mijn acer laptop. terwijl hij op een andere pc en laptop wel gewoon herkent word,dus het zal hem in mijn acer zitten. hij geeft aan dat het een onbekend apparaat is als ik hem in de usb stop. en bij de 2e exact hetzelfde. als ik verder ga zoeken dan krijg ik een code 45 als foutmelding en als ik naar oplossingen wil zoeken dan kan dat niet,want dan kan het stuurprogramma niet gevonden/geladen worden.

ik lees ook overal dat een ingebouwde webcam ook voor problemen kan zorgen,maar die zit hier niet in,dus dat kan het niet zijn. en foto's zitten er ook niet op,op de iphone,dus dat kan ook niet. wel heb ik een digitale camera er achter,dus die kan ook voor problemen zorgen,las ik hier? maar ik durf niet zomaar op eigen houtje iets met dat te doen,terwijl het mss niet eens het probleem is?

wel heb ik eerder,zonder dat ik itunes had een kleine ipod er achter gehad en toen viel mijn hele laptop uit. is dat een bsod geweest? die usb poort heeft het daarna nooit meer gedaan,ook niet voor de camera. maar die andere wel,maar de iphone wil absoluut niet.

ik zou dus graag hulp hierbij willen hebben,want zo kan ik eigenlijk weinig met mijn iphone,ben dus afhankelijk van anderen om er iets mee te doen en vind dat jammer.

ik heb een bijna 2 jaar oude acer met windows vista en heb net de 'oude' itunes eraf gehaald en de nieuwste er weer op gezet (9.0).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes herkent iphone niet en ipod functie doet het niet jeckyl iTunes 11 26-09-10 09:24
iPhone: Iphone kan niet in DFU en Itunes herkent niet Drinkyoghurt Jailbreak 1 14-09-10 03:21
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. petjon iPhone algemeen 20 17-11-09 19:55
herkent Iphone niet Pikke Archief 1 12-08-08 09:26
Iphone boot niet meer!, itunes herkent hem niet! mister@ Unlock [archief] 8 10-01-08 23:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:47.