//

Makkelijker contacten beheren vanaf Mac/Pc?

Makkelijker contacten beheren vanaf Mac/Pc? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben op zoek naar een progje waarmee ik makkelijk via mijn Pc en/of Mac de contacten in mijn iPhone kan beheren. Ik vind ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-09, 18:09
Stinomertrini Stinomertrini is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard Makkelijker contacten beheren vanaf Mac/Pc?

Hoi,

Ik ben op zoek naar een progje waarmee ik makkelijk
via mijn Pc en/of Mac de contacten in mijn iPhone kan beheren.
Ik vind de manier waarop je contacten kunt aanpassen/verwijderen wat onhandig en tijdrovend gezien ik meer dan 200 contacten in mijn iPhone heb staan. Ik wil deze snel kunnen bijwerken (en op een normaal toetsenbord) op mijn iPhone, zonder dat ik daarvoor hoef te synchroniseren. Is er geen programma waarmee ik gewoon vanaf een Mac/Pc toegang krijg tot mijn iPhone en hiermee alle applicaties op de telefoon kan gebruiken en bewerken?

Voor mijn vorige telefoon had ik bijvoorbeeld MyPhoneExplorer, wat al aardig werkte.

Laatst gewijzigd door Stinomertrini; 25-10-09 om 18:12.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-09, 00:53
JWVD's schermafbeelding
JWVD JWVD is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Renkum
Berichten: 312
Stuur een bericht via Instant Messenger naar JWVD Stuur een bericht via MSN naar JWVD
Standaard

Wat dacht je van Adresboek op je Mac? Staan standaard alle adressen in die gesynchroniseert zijn met je iPhone/andersom.
  #3  
Oud 26-10-09, 11:01
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JWVD Bekijk bericht
Wat dacht je van Adresboek op je Mac?
Daar dacht ik ook aan, maar de vraagsteller geeft expliciet aan niet te willen syncen. Andere oplossing zou zijn via VNC, maar daar heb je weer een jailbrake voor nodig en die heeft 'ie ook niet (als zijn profiel klopt).
  #4  
Oud 26-10-09, 11:23
JWVD's schermafbeelding
JWVD JWVD is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Renkum
Berichten: 312
Stuur een bericht via Instant Messenger naar JWVD Stuur een bericht via MSN naar JWVD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ℜuben Bekijk bericht
Daar dacht ik ook aan, maar de vraagsteller geeft expliciet aan niet te willen syncen. Andere oplossing zou zijn via VNC, maar daar heb je weer een jailbrake voor nodig en die heeft 'ie ook niet (als zijn profiel klopt).
Oh mijn fout. Overheen gelezen
  #5  
Oud 27-10-09, 00:11
Stinomertrini Stinomertrini is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard

Jep, adresboek, dat snap ik, maar ik heb een Mac op het werk, en daar ga ik niet in zitten prutsen. Thuis heb ik ook een mac maar met osx 10.3.9. erop. Dus dat schiet ook niet op... andere oplossingen? Het zou gewoon fijn zijn wanneer ik vanaf mijn Mac opt werk bestanden op mijn iPhone kan wijzigen bijvoorbeeld.
  #6  
Oud 27-10-09, 01:08
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Ik begrijp eigenlijk niet wat er moeilijk/lastig is aan het bewerken/verwijderen van contactgegevens op de iPhone. Het lijkt me niet zo dat je iedere dag die 200 contacten gaat bewerken maar telkens eentje ofzo? Ik vind zelf het bijwerken of aanpassen van contactgegevens op de iPhone ontzettend eenvoudig en overzichtelijk.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #7  
Oud 27-10-09, 09:20
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Ik denk dat je uiteindelijk toch zult moeten kiezen uit een van de volgende dingen:

- Toch de Mac op je werk gebruiken.
- Toch je Mac thuis gebruiken.
- MobileMe nemen en het online doen.
- Een app gebruiken om het via het adressenboek van Google of Yahoo te doen.
- iPhone jailbraken en een SQLite editor gebruiken.
- Een "3rd Party" app uit de appstore gebruiken die makkelijker is.

De standaard adressen app op de iPhone zelf "makkelijker" maken is toch iets dat alleen Apple kan doen denk ik.

Wellicht is vooral mijn derde "optie" interessant voor je. Er zijn zat apps beschikbaar om je adressenboek te syncen met online services als Google of Yahoo, dan kan je gewoon in je browser online (zowel thuis als op het werk) je adressen aanpassen en syncen zonder dat je daarvoor hoeft te syncen met je Mac op het werk of thuis wat je liever niet doet.
  #8  
Oud 02-11-09, 15:27
Stinomertrini Stinomertrini is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard Dank

Kijk dat zijn alweer een boel opties, bedankt, daar kan ik wel wat mee. Inmiddels heb ik waarschijnlijk een nieuwe OSX versie gefixt waarmee ik wel mijn iPhone met mijn Mac can syncen.

Bedankt voor jullie uitleg en opties!

Stijn
Reageren

Labels
contacten beheren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten beheren davidm iPhone Apps 1 30-10-10 01:10
Ijailbreak; makkelijker unlocken kan niet met de mac! truckdiver Unlock [archief] 331 12-04-08 19:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:46.