Nesroms op Ipod Touch discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Precies zoals het wordt uitgelegd op een tutorial heb ik nesroms gedownload via mijn Ipod Touch 1.1.2 (jailbroken) en geinstalleerd. Echter zodra ik het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nesroms op Ipod Touch
Hallo,
Precies zoals het wordt uitgelegd op een tutorial heb ik nesroms gedownload via mijn Ipod Touch 1.1.2 (jailbroken) en geinstalleerd. Echter zodra ik het 'nes'icoontje aanklik krijg ik de melding: 'No nesroms were found'. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt voor jullie hulp.. Joeri |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dus je iPod in ssh'en en dan de roms in Private/var/root/media/roms zetten (wel ff de map roms aanmaken!) Suc6!
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Citaat:
Access denied : vervolgens wordt er gevraagd om een password op de volgende manier: root@ (mijn ip adres) session password: Wat moet ik daar invullen of doe ik al eerder iets fout? wederom bedankt voor de reactie(s) die ik krijg Gr Joeri |
|
||||
|
||||
Ik ga er vanuit dat je 1.1.2 hebt dan is het wachtwoord alpine
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
klopt!..ik heb ook alpine ingetoetst maar blijf de melding access denied krijgen. Toen ik het nogmaals probeerde duurde het even voor ik connection timed out te zien kreeg.
Volgens mij heb ik alles goed ingevuld... |
|
||||
|
||||
je ipadres 192.168.1.XXX
je port moet op 22 staan username: root password: alpine File protocol: SCFTP (laten staan zoals het is dus) LOGIN Laatst gewijzigd door DertKesh; 14-01-08 om 22:11. |
|
|||
|
|||
misschien is dát het dan wel. Het ip adres van mijn Ipod Touch is:
192.168.X.X en niet zoals jij op je voorbeeldje aangeeft: 192.168.1.XXX Misschien is het goed om te vermelden dat ik via mijn laptop, die overigens onderdeel is van een draadloos netwerk, probeer in te loggen op WinSCP. |
|
||||
|
||||
je moet wel de IP-adres van je iPod invullen en niet die van je laptop
(tenminste als je dat doet) en welke firmware heb je? kijk via settings/instellingen bij general/algemeen en dan about/over.. daar kun je zien welke firmware je hebt. Als je 1.1.1 of 1.1.2 hebt kun je met de IPadres van je iPod en de gebruikersnaam (root) en w8woord (alpine) gewoon inloggen met WinSCP IP is te zien bij Settings/Instellingen daarna Wi-Fi en klik op > achter je verbinding.. Laatst gewijzigd door DertKesh; 15-01-08 om 13:08. |
|
|||
|
|||
Wederom bedankt voor je reactie
Ik heb het ip adres van mijn Ipod als volgt gevonden: Instellingen-->wi-fi-->vervolgens > achter mijn netwerk aangelikt en daar staat het ip adres samen met een aantal andere nummers. Ik heb firmware: 1.1.2 (overigens wel jailbroken) Ik gebruik gebruikersnaam: root Ik gebruik als wachtwoord: alpine File protocol: SCFTP ergens gaat er dus iets niet goed maar waar?? Ik hoop echt dat dit is op te lossen want die oude games zijn zo lekker retro |
|
||||
|
||||
eerst openssh op je touch installeren
|
|
||||
|
||||
Bij hielp het om me vuurmuur uit te schakelen.
|
|
||||
|
||||
Ik ben ook ff bezig geweest met het inloggen op de iphone, dat lukt. Ik heb wat spellen gedownload en in de map ...media/roms/ gezet maar de nes app geeft nog aan dat geen nes roms where found. wat doe fout
|
|
||||
|
||||
Heb ik ook gehad, ik had roms gedownload voor de PC emulator maar die werkten niet.
De orginele roms heb je nodig. Ik stuur je wel ff PM. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
bedankt het werkt, alleen het loopt niet zo soepeltjes. beetje jammer
|
|
||||
|
||||
Wat loopt er niet soepel dan?
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
ik heb bijvoorbeeld zelda en super mario bros 3 eropgezet, maar het spelen is eigelijk niet te doen. het loopt erg traag en schokkerig. geluid loopt ook dubbel. net of het te zwaar is voor de iphone. maar dat lijkt me niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: iPod Touch 2g 8gig MC jailbreakme.com iPod/Safari crasht | forrestgumpx | Jailbreak | 9 | 22-08-11 12:30 |
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is | erik1995 | iPhone algemeen | 3 | 07-10-10 17:35 |
|
|