applicatie limiet ipod touch discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, heb laats de manier via putty uitgeprobeert om mijn applicatielmiet te omzeilen.. dit is mislukt.. is het ook mogelijk om dit te doen via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
applicatie limiet ipod touch
hallo,
heb laats de manier via putty uitgeprobeert om mijn applicatielmiet te omzeilen.. dit is mislukt.. is het ook mogelijk om dit te doen via winSCP?? kan iemand mij dit dan stap voor stap uitleggen? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
jongens.... het is me al gelukt (volgens mij!!)
|
|
||||
|
||||
Het is handig, (voor anderen met soortgelijke problemen) om ook aan te geven HOE je dit opgelost hebt.
|
|
|||
|
|||
1. Installeer via installer Term-vt100 (System directory)
2. open Term -vt100 3. type de volgende commando's, let goed op de spaties. Code: mkdir /private/var/Applications daarna Code: cp -R /Applications/* /private/var/Applications dit duurt even, wacht tot je # weer ziet. Dan de volgende stap om je Applicatie folder te verwijderen Code: rm -rf /Applications nu nog even de symlink maken Code: ln -s /private/var/Applications /Applications Even rebooten en dan ben je klaar. op deze manier. met heel veel dank aan mjay!(Y) |
|
|||
|
|||
staat gewoon in de wiki bij diskfull trouwens
|
|
||||
|
||||
waarom al die commandos ingeven en al? zo veel werk, installeer gewoon t programma Bosstool van bigboss via de installer en opgelost.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
auto startup applicatie ipod touch | guided tours | Desktop-applicaties | 0 | 18-01-09 14:39 |
|
|