iNdependence voor iTunes 7.6 discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of deze al ergens gepost is, maar klik hier voor een iNdependence versie die ook werkt met iTunes versie 7.6 Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iNdependence voor iTunes 7.6
Ik weet niet of deze al ergens gepost is, maar klik hier voor een iNdependence versie die ook werkt met iTunes versie 7.6
Ik heb hem weer van hackint0sh Ik heb hem getest, en het werkt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoi, je bent er als vanouds weer snel bij.
Is iNdependence volledig functioneel: m.a.w.; kunnen we zonder al te veel risico naar iTunes 7.6 en volledig blijven "knutselen en hacken"? René |
|
||||
|
||||
Voor zover ik heb het getest (even in- en uit de gevangenis gedaan, even gedeactiveerd en weer geactiveerd) doet alles het.
|
|
||||
|
||||
Top: mocht iemand toch nog een bugje vinden, rapporteer het eventjes hier!
|
|
||||
|
||||
iNdependence kan je iPhone niet meer uit recovery mode krijgen als je updaten van 1.0.2 naar 1.1.2. Hoe krijg ik hem nu uit recovery ? iBrickr werkt niet
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat je de nieuwe iNdependence hebt geprobeerd? Ik heb niet de recoverymode getest. Als die het niet doet, dan even terug naar de oude iTunes.
|
|
|||
|
|||
Top! wat zijn ze snel zeg. Dank voor de melding.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone wordt in restore mode niet gezien door itunes/independence | renzie | Unlock [archief] | 1 | 02-02-08 11:18 |
Independence werkt niet onder iTunes 7.6? | combicart | Archief | 5 | 26-01-08 19:59 |
iPhoneSimFree & Independence, vast bij iTunes setup | Henri | Unlock [archief] | 4 | 29-10-07 19:54 |
AppTap voor of na INdependence? | pwain | Archief | 4 | 02-10-07 18:45 |
|
|