//

Sn0wTools

Sn0wTools discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, even wat informatie; ik ben 14 jaar. 2 jaar geleden ben ik begonnen met het ontwikkelen van applicaties voor Windows, en binnenkort wil ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-02-10, 18:26
Chaosroid Chaosroid is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard Sn0wTools

Ok, even wat informatie;

ik ben 14 jaar. 2 jaar geleden ben ik begonnen met het ontwikkelen van applicaties voor Windows, en binnenkort wil ik ook beginnen met het ontwikkelen van software voor de iPhone. Nu heb ik dus sinds twee maanden een iPod Touch (2G, nieuwe bootrom).

Er waren een aantal dingen, die ik zelf wat vervelend vond om te doen, omdat je vaak hulp nodig hebt van een bepaalde applicatie of een apparaat. Een voorbeeld hiervan is het aanpassen van het 'hosts' bestand om iTunes te laten verbinden met Sauriks Signature Server. Een ander voorbeeld is dat ik mijn horloge nodig heb omaf te tellen om in de DFU-modus te komen. Nu wou ik dus een makkelijke methode om dit allemaal te omzeilen. Dus ben ik begonnen met het ontwikkelen van een applicatie om dit alles makkelijker te maken, genaamd 'Sn0wTools'.

Post hier je reactie op dit project. Tips en dergelijke zijn welkom. Als je deze applicatie wilt afkraken met dingen als 'die dingen zijn heel makkelijk om te doen', en 'ga liever een untethered jailbreak' maken en dergelijke, zeg dan gewoon niks. Misschien heeft deze applicatie geen nut voor jou, maar misschien wel voor anderen. Oh, en ga ook niet verwachten dat ik een tool kan maken die een untethered jailbreak mogelijk maakt voor de iPhone 3GS met de nieuwe bootrom of iets dergelijks, want ik ben 14, dus heb niet die lange ervaring die mensen zoals Marcan en MuscleNerd hebben.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-02-10, 21:49
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Klinkt als een zeer goed idee! Heel veel succes bij het ontwikkelen! We horen het wel als er wat getest moet worden?!
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #3  
Oud 09-02-10, 21:52
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

Ok heel mooi goed idee keep up the good work !!
  #4  
Oud 09-02-10, 21:58
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Inderdaad een leuk idee! Ik hoop dat het je lukt (want het lijkt in ieder geval niet simpel).
  #5  
Oud 09-02-10, 23:23
Chaosroid Chaosroid is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

Jaja Een uurtje bezig geweest, en de DFU-Modus Assistent werkt al naar behoren. De beta kan je hier vinden:

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

De applicatie heeft .Net Framework 3.5 nodig om te kunnen functioneren. Als je je systeem regelmatig update of Windows 7 al draait zal je dit hoogstwaarschijnlijk al hebben. Alleen de DFU-Modus Activatie Assistent-knop functioneert al, de andere knoppen zullen dus niks doen. De andere functies zal ik later nog implementeren, maar dat is iets voor morgen

Oh, schrik niet van de bestandsgrootte. Tenslotte doet de applicatie nog erg weinig, en er komen weinig afbeeldingen in voor, dus is de applicatie nog klein qua grootte. Zouden jullie even willen kijken of je in de DFU-modus komt met behulp van de applicatie? Indien mogelijk, laat het dan ook doen door iemand die niet handig is met computers, zodat ik een goede indicatie heb of het simpel genoeg is.

Alvast bedankt
  #6  
Oud 09-02-10, 23:39
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Een Mac-versie zit er zeker niet in?
  #7  
Oud 10-02-10, 00:02
Chaosroid Chaosroid is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

Ga er maar niet van uit. De goedkoopste Mac is 500 euro, en op 14-jarige leeftijd krijg ik dat niet zomaar bij elkaar gespaard Als ik aan development begin op een platform wil ik ook graag de beste toolkit hebben, dus moet ik wel een echte Mac hebben.

Dus nee, ga er maar niet van uit.

(of ik moet ooit zin krijgen Mac OSx86 weer op mijn laptop te zetten)
  #8  
Oud 10-02-10, 21:49
Chaosroid Chaosroid is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

Vreemd, 107x bekeken en slechts ca. 6 reacties? Als mensen bang zijn dat het een kwaadaardige applicatie is, dat is het niet Ik weet dat ik niet zo bekend ben als MuscleNerd of Geohot, maar mijn applicaties zijn niet kwaadaardig o.i.d.. Misschien vertrouwen jullie me niet omdat ik hier nieuw ben, maar ik verzeker jullie dat ik al langer bezig ben met de iPhone, zie dit topic bijvoorbeeld op een ander forum:

NDSS.NL - Alles over de Wii en NDS Scene • Toon onderwerp - [iPhone/iPod] Show your lockscreen & springboard

Zoals je ziet ben ik ook op andere plaatsen actief bezig met de iPod Touch en de iPhone, dus kan je me vertrouwen dat ik weet wat ik doe.

En als jullie het gebruikt hebben en niet reageren, doe dat dan alsjeblieft Als ik eenmaal weet dat de DFU-mode Assistent naar behoren werkt kan ik verder gaan met de overige functies.
  #9  
Oud 10-02-10, 22:19
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Ziet er goed uit. Kwam in 1 keer in DFU modus.

Ben bezig met Sn0wbreeze en probeer de door SB gemaakte custom FW te herstellen, maar krijg constant 1600 t/m 1604 errors. Als je daar iets op weet te maken maak je een hoop mensen blij
  #10  
Oud 10-02-10, 22:35
Chaosroid Chaosroid is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

Bedankt Die errors fixen moet ook wel mogelijk zijn, dus ik zal kijken of ik het voor elkaar krijg
  #11  
Oud 11-02-10, 22:28
Chaosroid Chaosroid is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

En even een uurtje beziggeweest, en beta 0.2 is uit Nieuw in deze versie:

-Icoon toegevoegd, maakt het net wat professioneler
-De functie om de DNS-Cache te legen werkt naar behoren.

Dat laatste is nodig wanneer je iets hebt veranderd in je hosts-bestand. Door het legen van de DNS-Cache zorg je ervoor dat hij opnieuw gemaakt wordt, waardoor de regels in het hostbestand sowieso actief zijn. De functie in Sn0wtools om de Signature Server te herleiden naar Sauriks Server, is al praktisch af. Hij doet al wat het moet doen, maar het probleem is dat de regel tekst niet op een nieuwe regel verschijnt, en dan zou het dus niks doen. Hier moet ik dus nog heel even wat bijschaven, vandaar dat ik deze functie nog niet geimplementeerd heb. Ik wil zeker weten dat het goed werkt, dus wacht ik nog even met het activeren van de mogelijkheid de server te wijzigen, dus dat is iets voor 0.3 (die ik voor zondag gepland heb). Genoeg gepraat, hier is beta 0.2:

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
  #12  
Oud 28-03-10, 19:58
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Hoe zit het hier nog mee? Zijn er nog updates? Is nog steeds een mooi initiatief!
  #13  
Oud 28-03-10, 23:26
Chaosroid Chaosroid is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

Jazeker. De afgelopen twee weken had ik het heel erg druk (voortgangstoetsen van klassieke talen, vaardigheidstoetsen van wiskunde etc.). Ik heb er dus niet veel aan kunnen werken. Inmiddels is er nog een persoon die meedoet aan dit project. Daandeveloper33, ook een Visual Studio developer, werkt mee aan het project. Ik ken hem in het echt en hij is ook vrij handig met .NET Development.

Anyway, deze week gaan we met school naar Engeland, en na deze week hebben we het ontzettend rustig, dus dan kunnen jullie weer een update verwachten. Ik had nog wat functies kunnen imbouwen dit weekend, maar een functie die we wilden implementeren kostte wat tijd. We wilden dat iemand door zijn modelnummer, serienummer en firmware in te voeren allerlei informatie kan opvragen, onder andere hoe je moet jailbreaken, met welke applicatie, of het een tethered jailbreak is enz..

Er gaat wat tijd in zitten om het allemaal goed draaiend te hebben, dus duurt het even. Gelukkig zijn we al vrij ver, dus komende zondag moet het zeker klaar zijn
  #14  
Oud 01-04-10, 06:17
dmotto dmotto is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: new york
Berichten: 22
Standaard

wat je ook zou kunnen doen is een paar screenshots maken dan hebben de meeste mensen een beetje inzicht over wat voor applicatie het ongeveer gaat
suc6
  #15  
Oud 07-05-10, 11:54
kouwie kouwie is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 41
Standaard

Ben benieuwd of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn rond je project???
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:20.