iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Desktop-applicaties (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/)
-   -   Windows: nokia pc suite (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/55215-nokia-pc-suite.html)

luitsen65 02-03-10 17:16

nokia pc suite
 
Door de bomen het bos niet meer zien zo voel ik me nu.
ik zoek dus een programma ongeveer als nokia pc suite, dit voor mijn iphone 3g. Had al iets gevonden maar dat was in chinees. Hopelijk heeft iemand een antwoord.

ButcherJF 02-03-10 20:49

iTunes misschien?

luitsen65 03-03-10 10:48

maar dan ik mijn contacten niet bij werken en sms mee versturen

Blonk4 05-03-10 17:52

Veel succes met zoeken, als je een soort gelijke programma heb gevonden laat het dat aub weten. Ik zoek als 2 manden naar een Nokika suite achtig programma.

luitsen65 08-03-10 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blonk4 (Bericht 423491)
Veel succes met zoeken, als je een soort gelijke programma heb gevonden laat het dat aub weten. Ik zoek als 2 manden naar een Nokika suite achtig programma.


zal ik doen hen dus nog niks gevonden !

ridsel 08-03-10 08:55

Ja dat zou idd wel handig zijn.

kjvs 16-03-10 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luitsen65 (Bericht 422564)
Door de bomen het bos niet meer zien zo voel ik me nu.
ik zoek dus een programma ongeveer als nokia pc suite, dit voor mijn iphone 3g. Had al iets gevonden maar dat was in chinees. Hopelijk heeft iemand een antwoord.

Uh, als jij jouw SIM-contacten nu eens in outlook zet. Outlook synchroniseerd wel contacten en je kan ze eenvoudig aanpassen (op PC en iPhone)

pclahsen 16-03-10 13:27

Of neem een Mobile Me abonnement en bewerk zo je contacts.

Robe187 16-03-10 19:40

mss is dit wat voor je

lotusdiver 17-03-10 11:01

ik ben juist blij van heel die nokia pc suite af te zijn.
contacten kan ik organiseren via outlook, en sms verzenden doe ik via de telefoon, niet via de pc.:)

aberzen 28-03-10 11:55

zou idd wel handig zijn zodat ik mijn contacten kan bij werken en sms mee versturen

gepewe 18-07-10 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luitsen65 (Bericht 422564)
Door de bomen het bos niet meer zien zo voel ik me nu.
ik zoek dus een programma ongeveer als nokia pc suite, dit voor mijn iphone 3g. Had al iets gevonden maar dat was in chinees. Hopelijk heeft iemand een antwoord.


Heb dezelfde ervaring. Nokia PC Suite is een prima systeem en ik mis het nog steeds on mijn Iphone. Via de SIM-card van je Nokia kun je de oude contacten/adressen copieëren naar OUTLOOK (synchroniseren via PC Suite), hier en daar zul je waarschijnlijk wel wat "gebreken" handmatig in OUTLOOK moeten herstellen. Dan via OUTLOOK synchroniseren naar je Iphone. Het is een omweg, maar het werkt!

reinierselen 22-08-10 23:26

Hoi Gepewe, maar hoe sync je je contacts in outlook (op een PC) naar je Iphone als je de Iphone verder helemaal niet gebruikt icm met die PC, maar dat via Itunes op een Mac doet? Ik moet dus eenmalige alle contacts overzetten/kopieren naar m'n Iphone...

eentje 22-08-10 23:29

je kunt altijd nog vanuit pc suite naar outlook doen. export naar csv bestand csv import naar google en google naar je iphone en klaar :P

berlinwedding 23-08-10 11:04

Syncen met Outlook
 
Het lukt me niet agenda en contacten met MS Outlook te syncen. (Ik gebruik Office 2007).

Voor de agenda is het geen probleem meer, dat doe ik via Google Calendar en een synchronisatieprogramma van Google.

Voor de contacten zou het toch handig zijn om ook die met Outlook te kunnen syncen.

Groet

Guest-20180928213307 23-08-10 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robe187 (Bericht 427105)
mss is dit wat voor je



heeft iemand dit al geprobeerd?
Want ik krijg dit niet aan de praat..

reinierselen 25-08-10 18:50

overzetten contacts van Outlook (PC) naar Iphone
 
eerdere oplossingen krijg ik niet voor elkaar.

Ik wil dus al m'n outlookcontacts die op een PC staan, overzetten naar m'n Iphone.
Vanuit Outlook exporteren naar .pst heeft geen zin; de foon is niet benaderbaar vanuit de PC. Heeft iemand een goede suggestie?

Dank!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:01.