iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Desktop-applicaties (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/)
-   -   Agenda's syncen (Exchange-zakelijk)(Outlook Prive) (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/57733-agenda-s-syncen-exchange-zakelijk-outlook-prive.html)

partysnipes 14-04-10 17:32

Agenda's syncen (Exchange-zakelijk)(Outlook Prive)
 
Hallo Iphone-gebruikers,

ik zit met een vraag en kom er maar niet uit. Ik heb Google gebruikt en de zoekfunctie op dit forum maar elke vraag hieromtrent is net wat anders dan mijn situatie.

Ik probeer het maar gewoon en nogmaals ik begrijp dat er inmiddels 100 post zijn van het syncen maar ik kan mijn vraag niet vinden...

Mijn situatie:
Iphone 3gs / jailbroken / 3.1.2 /32 Gb
Thuis: Outlook 2007 / WIN7
Werk: Outlook 2007 / XP
Iphone:Addexchange:
1 = werk mail en agenda
2 = Google mail en agenda

Op mijn Iphone werkt het nu keurig door de tips die ik heb gevonden op deze site (ik ben er bijna). Dus ik zie netjes mijn thuisagenda en mijn zakelijke agenda. En deze worden door exchange netjes gesynct.

Nu wil ik in zowel mijn zakelijke outlook als mijn privé outlook beide agenda's in kunnen zien. Echter lukt deze laatste stap mij niet...

Hoe zorg ik er voor dat mijn zakelijke agenda te zien is in mijn privé outlook en mijn privé agenda te zien is in mijn zakelijke outlook?

Wie helpt mij met deze laatste stap?

Mvg,

Wesley

partysnipes 16-04-10 10:37

Niemand een idee? Of verkeerd uitgelegd?

In het kort:

op Iphone 2 exchangemail/agenda/contactpersonen.
Ik wil letterlijk wat er op mijn Iphone staat synchroniseren met meerdere outlooks....

Kleine "schop"

Bedankt!

partysnipes 18-04-10 09:38

OK Jammer. Ik denk dat niemand het weet.
Balen ik dacht echt dat de Iphone Agenda functie(s) erg goed waren.
Ik denk dat het gewoon niet mogelijk is omdat ik met twee exchangeservers werk....?

Murgen 18-04-10 11:20

Ik heb geen ervaring met exchange en kan je niet helpen, sorry. Ik kom van windows mobile 6.5 af met Outlook en merkte dat in de sync via iTunes verjaardagen over 2 dagen werden uitgesmeerd (in feite alle activiteiten die een dag duren).

partysnipes 20-04-10 21:39

In elk geval bedankt voor je reactie ook al kanje me niet helpen. verbaas me dat geen andere mensen hier last van hebben. Ook via Google weinig hits...(misschien zoek ik fout dat kan ook).

In elk geval vond ik de agenda functie van windows mob beter...(synchroniseren en gelijk samenvoegen van agenda's)...

Jij ook succes met je verjaardagen. Ik ben nog zo'n leek op iphone gebied dat ik je helaas ook niet kan helpen

Irra 22-04-10 13:37

Sync met 2 PC's via iTunes gaat niet goed.
 
Heb op werk en thuis beiden agenda voor outlook in gebruik. Bij Sync via Itunes komt steeds de vraag om de items samen te voegen waarbij dan alle veranderingen er steeds in staan als voorheen en als nieuw item. Steeds paar honderd aanpassingen. Iphone 3Gs met 3.13 sofware.
Het lijkt alsof er door Iphone steeds opnieuw een sync-connectie wordt gemaakt en dit maar met 1 systeem mogelijk is.

dennis a 29-04-10 10:48

Dag gebruikers,
ik synch mijn agenda van de iphone 3g met outlook en kom tot de ontdekking dat als ik 'hele dagen' in outlook aanvink om bijv een verjaardag aan te geven, deze in de iphone standaard een dag eerder wordt geregistreerd. Hoe kom ik daarvan af?
Alvast bedankt!

partysnipes 02-05-10 20:50

Sorry heb geen idee.

Aangezien er ook geen reacties op deze Agenda "vraagstukken" binnenkomen denk ik dat mobile me de enige goed werkende optie is. Maar ja daar moet je wel wat voor over hebben....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:31.