//

Windows Explorer herkent mijn iPhone 3G niet meer.

Windows Explorer herkent mijn iPhone 3G niet meer. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Windows Explorer herkent mijn iPhone 3G niet meer. Met als gevolg dat foto's gemaakt met de iPhone niet over te zetten zijn. Om nu elke ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-05-10, 15:12
Birdieman1 Birdieman1 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 21
Standaard Windows Explorer herkent mijn iPhone 3G niet meer.

Windows Explorer herkent mijn iPhone 3G niet meer. Met als gevolg dat foto's gemaakt met de iPhone niet over te zetten zijn. Om nu elke foto te mailen is ook zo'n gedoe. Ik werkt met Windows7
Enkele dagen geleden een nieuwe iPhone 3GS aangesloten en ja hoor die was wel in Windows Explorer aanwezig.
Er is dus blijkbaar niets aan de hand met Windows7, maar met mijn iPhone.
Overigens heeft mijn iPhone 3G wel gewerkt met Windows Verkenner.
Het lijkt er op dat in de het besturingssysteem van mijn iPhone iets is gewijzigd. Maar wat? Rara?
Groet,
Birdieman1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-05-10, 15:15
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Zie je wel dat de drivers geinstalleerd worden?
  #3  
Oud 28-05-10, 16:34
GekkeHenkie's schermafbeelding
GekkeHenkie GekkeHenkie is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 85
Standaard

U gaat naar 'Configuratiescherm > Apparaatbeheer', even 'Draagbare apparaten' uitklappen. Als het goed is staat daar de iPhone tussen, rechtermuisknop klikken en dan kiezen voor 'Uninstall'.

Vervolgens iPhone ontkoppelen en weer koppelen, als het goed is vind Windows de iPhone weer opnieuw en zal het benodigde stuurprogramma installeren. Als ie daarmee klaar is zou je iPhone weer in Explorer moeten verschijnen (wellicht een keer F5'en).

Als dat niet werkt kun je DiskAid óf iPhone Browser downloaden om daarmee je foto's van je iPhone te halen.
  #4  
Oud 28-05-10, 16:57
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Mocht dit allemaal niet werken maak dan je camera rol helemaal leeg.
Dan 1 foto maken en daarna werkt het weer normaal. Spreek uit ervaring.
  #5  
Oud 29-05-10, 17:46
Birdieman1 Birdieman1 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 21
Standaard Drivers

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazzamataz Bekijk bericht
Zie je wel dat de drivers geinstalleerd worden?
Bedankt voor je reactie. De Drivers zijn geinstalleerd. Deze werken ook met de andere iPhone.
  #6  
Oud 29-05-10, 17:52
Birdieman1 Birdieman1 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GekkeHenkie Bekijk bericht
U gaat naar 'Configuratiescherm > Apparaatbeheer', even 'Draagbare apparaten' uitklappen. Als het goed is staat daar de iPhone tussen, rechtermuisknop klikken en dan kiezen voor 'Uninstall'.

Vervolgens iPhone ontkoppelen en weer koppelen, als het goed is vind Windows de iPhone weer opnieuw en zal het benodigde stuurprogramma installeren. Als ie daarmee klaar is zou je iPhone weer in Explorer moeten verschijnen (wellicht een keer F5'en).

Als dat niet werkt kun je DiskAid óf iPhone Browser downloaden om daarmee je foto's van je iPhone te halen.
Bedankt voor je reactie. Ik heb bij de niet werkende iPhone geen draagbare apparaten in apparaten beheer. Als ik de andere iPhone aansluit krijg ik wel draagbare apparaten die werkt dus ook gewoon met Windows explorer.

Ik denk dat ik het nu maar probeer te regelen met DiskAid en iPhone Browser.
  #7  
Oud 29-05-10, 18:49
Birdieman1 Birdieman1 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Birdieman1 Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie. Ik heb bij de niet werkende iPhone geen draagbare apparaten in apparaten beheer. Als ik de andere iPhone aansluit krijg ik wel draagbare apparaten die werkt dus ook gewoon met Windows explorer.

Ik denk dat ik het nu maar probeer te regelen met DiskAid en iPhone Browser.
Met DiskAid werkt het niet, want die zoekt de iPhone mbv Windows Verkenner en daar staat mijn iPhone nou net niet in.
Met iPhone Browser en iPhone explorer heb ik mijn foto's kunnen kopieren naar de PC.

Bedankt voor de tip.
  #8  
Oud 29-05-10, 19:20
Birdieman1 Birdieman1 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 21
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Mocht dit allemaal niet werken maak dan je camera rol helemaal leeg.
Dan 1 foto maken en daarna werkt het weer normaal. Spreek uit ervaring.
Hoi Wouter,
Bedankt voor je suggestie. Nadat ik mijn foto's heb veilig gesteld met iPhone Explorer heb ik de filmrol helemaal leeggemaakt. Vervolgens 1 foto gemaakt.
Zoals jij al aangaf het werkt dan allemaal weer.
Mijn iPhone is weer gewoon in Windows7 zichtbaar. In apparaatbeheer is hij dan ook onder draagbare apparaten zichtbaar. Dit laatste is dan ook wel logisch. In ieder geval hartelijk bedankt voor de tip. Ik was er al een tijdje mee aan het tobben.
Groet,
Birdieman (Frank)
  #9  
Oud 29-05-10, 19:26
Birdieman1 Birdieman1 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 21
Thumbs up Probleem opgelost

Met behulp van de ontvangen reactie is het probleem opgelost.
Ik was er al een tijdje mee bezig, maar met de geboden hulp is het weer picobello.
Hartelijk bedankt voor de hulp en de suggesties.
Groet,
Birdieman
  #10  
Oud 30-05-10, 22:18
ezee's schermafbeelding
ezee ezee is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: 's-Heerenberg
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GekkeHenkie Bekijk bericht
U gaat naar 'Configuratiescherm > Apparaatbeheer', even 'Draagbare apparaten' uitklappen. Als het goed is staat daar de iPhone tussen, rechtermuisknop klikken en dan kiezen voor 'Uninstall'.

Vervolgens iPhone ontkoppelen en weer koppelen, als het goed is vind Windows de iPhone weer opnieuw en zal het benodigde stuurprogramma installeren. Als ie daarmee klaar is zou je iPhone weer in Explorer moeten verschijnen (wellicht een keer F5'en).

Heb hetzelfde probleem, zie de iPhone al een tijdje niet meer in de verkenner, heb het boven staande toegepast, maar...............



Het benodigde stuurprogramma staat na het weer aankoppelen niet opnieuw opnieuw bij draagbare apparaten.
Als ik nu Disk Aid open geeft hij de volgende meldingen:
An error occured while initiating iTunes Mobile Device.dll

en daarna

It seems that you don't have iTunes installed . You have to have iTunes installed.

iTunes is natuurlijk wel geinstalleerd

Wie weet hoe ik dit weer ga oplossen.


Edit:

Probleem opgelost: Disk aid opnieuw geinstalleerd en de truc van het legen van de cameraroll toegepast.
iPhone staat nu weer in de verkenner.

Laatst gewijzigd door ezee; 04-06-10 om 23:07. Reden: probleem opgelost
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer titei iPhone algemeen 5 03-04-13 00:33
Windows: iPhone niet herkend in windows explorer (Windows 7 / WIndows XP) nielsmunoz Desktop-applicaties 8 12-07-11 19:01
Windows Herkent mijn iphone niet JailbreakerPro iPhone algemeen 25 05-07-11 17:05
Mijn iphoto herkent mijn iphone niet meer lezertjes iPhone algemeen 2 23-07-10 18:34
iPhoto herkent mijn iPhone niet meer tweeg Desktop-applicaties 3 29-11-08 14:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:16.