//

Remote Buddy - Bestuur je mac via je iPhone

Remote Buddy - Bestuur je mac via je iPhone discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Olla, Ik heb RB uiteraard ook geprobeerd, maar ik vond het probleem dat mijn "muis" alle kanten opschoot omdat mijn iphone scherm vele male kleiner ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24-06-08, 22:59
Flxi Flxi is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Nieuwerkerk
Berichten: 2
Standaard

Olla,

Ik heb RB uiteraard ook geprobeerd, maar ik vond het probleem dat mijn "muis" alle kanten opschoot omdat mijn iphone scherm vele male kleiner is dan die van mijn Mac. Nu heb ik Touchpad geinstalleerd en ik moet zeggen dat ik het qua muizen wel stukken beter vind, maar de andere functies zijn wat gelimiteerd (geen isight enzo). Deze zijn echter weer te krijgen via bijvoorbeeld Orb.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-06-08, 14:02
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Weet iemand of het mogelijk is dit programma ook te gebruiken als je Mac op het Logon Window staat of wanneer er een andere gebruiker ingelogd is op die Mac?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac via Remote / iPhone uit sluimer halen awdehaan iPhone Apps 2 04-12-09 22:52
Mac OS X: iPhone Remote: streaming video vanaf je Mac! Ronald Desktop-applicaties 3 24-02-09 02:41
remote buddy truckdiver iPhone algemeen 3 12-02-08 17:11
remote buddy... rikkie123 Jailbreak apps en thema's 10 12-11-07 18:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:41.