//

Agenda op PC & iPhone's

Agenda op PC & iPhone's discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forumleden, Mijn vriendin en ik hebben ieder een iPhone 3Gs (32gb) en willen er een gezamelijke agenda op bijhouden omdat we elkaar in het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-10, 15:19
udo1967 udo1967 is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 1
Standaard Agenda op PC & iPhone's

Hallo forumleden,

Mijn vriendin en ik hebben ieder een iPhone 3Gs (32gb) en willen er een gezamelijke agenda op bijhouden omdat we elkaar in het weekend zien en een x maal door de week.

Nu is het de bedoeling de agenda bij te houden en in te zien op onze iPhone en Windows PC. (2x iPhone en 2x PC aanwezig)
Ongeacht in welke agenda moet de andere agenda's (automatisch) bijgewerkt worden wanneer er een wijziging gemaakt op bv iPhone of PC.

Iemand een surgestie welke agenda het beste te gebruiken is ?
(gratis of betaald, maakt niet uit 't gaat om welke het beste is)

BVD, R
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-10, 02:53
Knidreeg Knidreeg is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar Knidreeg
Standaard

Dan heb je sowieso een agenda nodig die ergens op het internet staat zodat je er vanaf zowel beide iPhones als de 2 PC's bij kan en ze ook up-to-date kan houden.

Ik heb het zelf nooit geprobeerd maar een vriendin van mij houdt een Google agenda bij met haar vriendinnen. Op de PC ziet dat er best strak uit. Je kan op je iPhone naar http://mobile.google.nl/calendar. Ik weet niet zeker of je die agenda dan op je iPhone ook kan wijzigen, maar probeer het eens!

Wat je eventueel ook kan doen is Pocket Informant downloaden en deze dan laten syncen met je google calendar, zodat je de agenda mooi in een app hebt staan op je iPhone!

Succes

Laatst gewijzigd door Knidreeg; 14-10-10 om 03:05.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda aanpasbaar via iphone & windowspc sunset iPhone Apps 9 18-02-11 09:34
Exchange agenda & Outlook agenda salsajim iTunes 7 23-02-10 21:49
iMac: agenda Thuis & PC agenda Werk? BfromB iTunes 8 26-07-09 11:21
Iphone contacten & agenda sync. met 2 pc's dejos iTunes 7 14-02-09 04:20
Agenda items copy & pasten djrandyindo iPhone algemeen 1 04-08-08 21:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:55.