iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Desktop-applicaties (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/)
-   -   Idee voor een programma (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/78160-idee-voor-programma.html)

Aitvaras 22-11-10 16:19

Idee voor een programma
 
Hallo ik ben begonnen aan Crux, Een programma waarmee je Multitasking, Home-screen en Battery percent aan kunt zetten. Het is mogelijk sinds de Release van sn0wbreeze open source. Ik moet alleen weten hoe ik een installer maak of exe. Ik wil dit programma maken. Maar moet nog wat leren. Anders kan iemand anders deze idee overnemen!!!!! Het is bedoeld voor mensen die niet willen jailbreaken.

iScorpio 22-11-10 16:25

Is dit een programma voor de iTunes store of een web- of desktop app?

XIII 22-11-10 16:30

Functionaliteit die Apple niet toestaat voor mensen die niet willen jailbreaken?

Hoe denk je dat voor elkaar te krijgen?

Aitvaras 22-11-10 16:54

Het is een desktop programma. En ja het is mogelijk. Ik gebruik bestanden van sn0wbreeze open source. Ook gaat de root open. Ik heb het eerder gedaan met greenpois0n. Ik haalde de loader weg. Maar multi-task moest ik er zelf bij zetten. Ik ga ze dus als het ware combineren. In feite laat ik Cydia weg. Dan heb je geen jailbreak. Maar deze keer gebruik ik de Sn0wbreeze Custom IPSW methode. Zonder Cydia erbij te zetten

Als het niet lukt pech. Wie niet waagt wie niet wint. :) Voeg me toe op game center Aitvaras

iScorpio 22-11-10 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aitvaras (Bericht 603221)
Het is een desktop programma.

En dus topic verplaatst ;)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aitvaras (Bericht 603221)
In feite laat ik Cydia weg. Dan heb je geen jailbreak.

Cydia is niet de jailbreak, maar maakt daar gebruik van. Zoals ik het nu lees jailbreak je hem nog steeds ;)

XIII 22-11-10 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aitvaras (Bericht 603221)
Ook gaat de root open.

En dus is het een jailbreak, precies volgens de definitie (van Wikipedia):

Jailbreaking is a process that allows iPad, iPhone and iPod Touch users to gain root access to the command line of the operating system thus removing any limitations imposed upon them by Apple.

Leuk hobbywerk, maar je doelgroep moet je dus herdefiniëren... (en hopen dat die dan niet leeg is)

Aitvaras 22-11-10 17:41

Ik denk dat dit beter klinkt. Het is voor mensen die bang zijn om Cydia te gebruiken(snap niet waarom). Cydia weghalen uit de root is een hele gedoe vanuit mijn ervaring. Dus probeer ik het makkelijker te maken. Maar ik heb een beter idee. Ik heb 2 4.1 .IPSW een met de alle iOS 4 functies en andere normaal, als ik kan ontdekken via 7zip waar de Multitasking enz codes zitten kan ik die bestanden over kopiëren en iPod restore doen. Ik heb dan geen jailbreak. Is dat een beter idee? Ik moet wel weten waar die codes zitten van de .IPSW kan geen img3 openen. Kan iemand daarmee helpen

Donaldo 23-11-10 17:09

Waarom zou je bang zijn om cydia te gebruiken, En niet bang zijn om een onguur programma te gaan installeren zodat je een of twee meer opties krijgt..

XIII 23-11-10 17:38

Vertrouwen in jouw programma krijgen lijkt me inderdaad een grote uitdaging; zeker voor mensen die Cydia (van een "bekende leverancier") al niet vertrouwen...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:00.