//

Blue Phone Elite 2

Blue Phone Elite 2 discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, momenteel gebruik ik Blue Phone Elite 2 voor mijn Nokia N73, maar die gaat de deur uit als de iPhone volgende week op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-02-08, 17:12
Snowgasm Snowgasm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 76
Standaard Blue Phone Elite 2

Hallo, momenteel gebruik ik Blue Phone Elite 2 voor mijn Nokia N73, maar die gaat de deur uit als de iPhone volgende week op de mat valt.

Nu vraag ik mij af of ik Blue Phone Elite 2 kan blijven gebruiken met de iPhone (heeft iemand hier al ervaring mee?).

Ik vind het namelijk enorm handig dat ik SMS-jes via de mac kan typen en lezen (terwijl de GSM in de broekzak zit). Beter dan met een klein toetsenbordje te werken.

De iPhone heeft bluetooth, dus dat mag geen probleem vormen.

Iemand al ervaring?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-02-08, 17:15
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Niet mogelijk zover ik weer.
  #3  
Oud 21-02-08, 17:16
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snowgasm Bekijk bericht
Hallo, momenteel gebruik ik Blue Phone Elite 2 voor mijn Nokia N73, maar die gaat de deur uit als de iPhone volgende week op de mat valt.

Nu vraag ik mij af of ik Blue Phone Elite 2 kan blijven gebruiken met de iPhone (heeft iemand hier al ervaring mee?).

Ik vind het namelijk enorm handig dat ik SMS-jes via de mac kan typen en lezen (terwijl de GSM in de broekzak zit). Beter dan met een klein toetsenbordje te werken.

De iPhone heeft bluetooth, dus dat mag geen probleem vormen.

Iemand al ervaring?
Dat zal voor de iPhone wel een probleem zijn, omdat de bluetooth alleen audio ondersteunt, m.a.w. bluetooth op de iPhone is alleen geschikt voor carkits en headsets.
Misschien dat er via VNC wel wat mogelijk zou zijn, maar m.b.t. SMS heb ik nog nooit iets gezien.

Als alternatief kun je natuurlijk een programma als Skype gebruiken, daarmee verstuur ik mijn SMSen.
  #4  
Oud 21-02-08, 17:23
Snowgasm Snowgasm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 76
Standaard

Ok, dat is spijtig.

Zal de zelfde vraag eens aan de developer stellen. (kijken of er iPhone support gepland is).

Bedankt voor de snelle antwoorden overigens
  #5  
Oud 21-02-08, 17:28
Snowgasm Snowgasm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 76
Standaard

D'oh.....

Stond dus gewoon op hun site (overheen gekeken, maar op gewezen door een behulpzame medewerker).



Hier kan dus een slotje op.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje kevinkoene iTunes 13 25-05-11 14:02
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu CrazyMike iPhone algemeen 1 19-03-11 15:38
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? seevinck Koopinformatie Nederland 5 21-07-10 11:18
i phone en blue tooth schermer Archief 9 20-05-08 00:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:33.