//

melding nieuw bericht

melding nieuw bericht discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat je een melding krijgt als iemand je een e-mail, sms of ander bericht stuurt. Je krijgt dan een pushbericht en ziet dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-01-11, 10:22
nikieja nikieja is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard melding nieuw bericht

Ik weet dat je een melding krijgt als iemand je een e-mail, sms of ander bericht stuurt. Je krijgt dan een pushbericht en ziet dan een 1e staan bij de app. Maar hoe kan ik zien dat ik een bericht heb als ik mijn telefoon al een tijdje niet gebruikt heb? Mijn display is helemaal zwart en ik moet de telefoon dus eerst ontgrendelen om te kijken of ik berichten heb ontvangen. Gaat er niet ergens een lampje branden of kan ik het display zo instellen dat ik kan zien dat ik iets ontvangen heb?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-11, 11:12
1-2tje 1-2tje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 45
Standaard

Nee, op de iPhone zitten geen lampjes dus er kan er ook geen gaan branden. Enige mogelijkheid is om je toestel te jailbreaken. Er zijn dan verschillende apps beschikbaar in Cydia waarmee je notificaties, emails e.d. kunt tonen op je Lockscreen. Je moet je toestel dan dus toch aanzetten, maar je hoeft niet te ontgrendelen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Melding bij nieuw bericht Whats App Ann1 iPhone Apps 2 04-01-11 16:36
MobileME, wel melding nieuwe bericht / geen bericht. FSF iPhone algemeen 5 29-12-10 05:44
geen melding van nieuw bericht bij Whatsapp?? frankmim iPhone Apps 1 27-11-10 11:18
Nieuw Bericht Lockscreen CyberEye iPhone Apps 1 13-08-10 18:43
SMS melding: "1 nieuw bericht" gaat maar niet weg Lavendula iPhone algemeen 26 03-01-09 14:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:25.