//

Iphone configuratie programma

Iphone configuratie programma discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb het iPhone configuratie programma overgezet van mijn Windows 7 PC naar de Macbook Air. Qua installatie geen problemen gehad. Onder Windows had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-11, 12:27
pevo58 pevo58 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Landgraaf
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar pevo58
Standaard Iphone configuratie programma

Hallo,

Ik heb het iPhone configuratie programma overgezet van mijn Windows 7 PC naar de Macbook Air. Qua installatie geen problemen gehad. Onder Windows had ik 120 device entries en 120 config files. Op de Air heb ik via "Toevoegen aan bibliotheek" alle config files in één keer kunnen toevoegen en die staan er nu ook netjes in. Dat lukt me met de device files niet. Als ik ze toevoeg aan de bibliotheek, dan voert het programma dat gewoon niet uit. Als ik keihard een deviceinfo file overzet van W7 naar de Mac, dan start daarna de utility niet meer op.

Heeft iemand een tip ?

Thanks, Peter.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telenet configuratie mail tomdelbarge iPhone algemeen 35 11-04-13 19:02
iPhone: Rare bestanden/ configuratie MarkRutte Jailbreak 6 09-10-10 23:27
Iphone 4 kan geen configuratie profielen openen. rickygroeneveld iPhone algemeen 3 31-08-10 17:25
Windows: Configuratie iTunes RoW^ iTunes 2 23-10-08 00:00
Mail configuratie ds210 iPhone algemeen 2 06-04-08 23:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:16.