//

Weekcalender is hyperactief

Weekcalender is hyperactief discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik heb sinds kort een bizar probleem. Bepaalde afspraken worden (volgens mij per synchronisatie) telkens opnieuw in de agenda geplaatst. Waardoor bepaalde afspraken/verjaardagen er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-04-11, 17:01
fluffypuppy fluffypuppy is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Angry Weekcalender is hyperactief

Hoi!

Ik heb sinds kort een bizar probleem. Bepaalde afspraken worden (volgens mij per synchronisatie) telkens opnieuw in de agenda geplaatst. Waardoor bepaalde afspraken/verjaardagen er inmiddels 60 keer instaan. Dit gebreurt alleen met mijn priveagenda. Een zakelijke agenda die via webmail synchroniseerd heeft nergens last van.

Ik heb een pad 1, phone 3g, Imac met entourage en mobile me.

Ik heb wel een mailtje gehad van mobile me waarin men aangaf dat er 'iets' met de cloud of de agenda was maar ik kon niet vinden wat ik dan moest doen en waar ik dat moet doen...
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik wordt er echt vreselijk moe van om telkens de extra geplaatste afspraken te verwijderen...

Alvast bedankt !
Grtzz Christel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
afspraken, dubbel, weekcalender



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:47.