iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Desktop-applicaties (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/)
-   -   Windows: Lotus Notes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/9318-lotus-notes.html)

nicoep 13-03-08 22:52

Lotus Notes
 
Bij mijn bedrijf gebruiken ze Lotus Notes (8) en ik zou graag mijn afspraken willen synchroniseren met m'n iPhone. Ben op zoek naar 1 van onderstaande 2 mogelijkheden:
1 Rechtstreeks synchroniseren met Lotus Notes
2 Notes synchroniseren naar Outlook en dan via iTunes outlook synchroniseren met de iPhone.

Wie weet er raad?

phranq 14-03-08 09:03

Syncen met Notes is nog in ontwikkeling, is bij mijn weten op dit moment (nog) niet mogelijk..

macfreaker 14-03-08 09:52

Kan je lotus notes syncen met google agenda ? Dan kan je google agenda syncen met je iphone en dit met een programmatje syncml2iphone. Is een oplossing in afwachting dat de ln volledig wordt ondersteund.

ponie 14-03-08 14:55

Nicoep,

Ik zit met hetzelfde probleem. Lijkt op geen enkele manier mogelijk, dankzij de gebrekkige exporteer mogelijkheden van Notes.
Wellicht dat er snel iemand iets ontwikkeld nu de iPhone SDK beschikbaar is.
Dat moet het veel makkelijker maken om een tool te ontwikkelen.
Ik heb horen fluisteren (maar niet kunnen verifieren) dat IBM een tool gaat leveren.

Common.Sense 14-03-08 16:40

Wel je mail kan....

MartinScott.com > Products > WirelessMail > iPhone

Common.Sense 14-03-08 16:43

Tussenoplossing....

PocketMac eases Lotus Notes sufferers' pain with GoBetween

ponie 15-03-08 13:00

As I understand it, you need also a Mac computer in between.
Very expensive temporary solution.

rob_s 16-03-08 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ponie (Bericht 81738)
Ik heb horen fluisteren (maar niet kunnen verifieren) dat IBM een tool gaat leveren.

Het klopt dat IBM hiermee bezig is. (Heb ik uit een betrouwbare bron). Even afwachten dus.

ponie 18-03-08 15:53

Ik heb een snelle omweg gevonden die het, weliswaar met een tussenstap, mogelijk maakt om de Notes agenda en contacten met de iPhone te synchroniseren.

Ik had nog een oude Nokia 6310i liggen.
Op mijn Notes pc synchroniseer ik met Nokia PC suite Notes met de Nokia (via irda). Zo gepiept.
Om mijn outlook pc synchroniseer ik de Nokia, weer met PC Suite, met Outlook.

Als je outlook en Notes op één pc hebt kan je dit natuurlijk ook met slechts één pc realiseren.

Sneller dan dit lukt het niet totdat IBM met een oplossing komt.
Ik hoop dat dit voor een aantal van jullie ook een bruikbare oplossing is.

Als je geen oude Nokia hebt, zo'n ding kost op marktplaats geen dr*l.

nicoep 18-03-08 19:04

Hoi Ponie,

Is inderdaad wel een slimme tussenweg, maar wel erg omslachtig en hij synchroniseert niet alles. Als dit via een Nokia tussenweg kan, zou het toch ook mogelijk moeten zijn om rechstreeks te synchroniseren tussen Lotus Notes en Outlook (dus zonder Nokia).

petsim 24-03-08 22:34

Met CompanionLink werkt het perfect, Lotus Notes synchroniseren met Outlook en in één actie door met de iPhone, ik werk er nu ca 1 maand mee, ben (bij gebrek aan native Lotus Notes oplossing) zeer tevreden zo. Zie CompanionLink Software - Synchronization for BlackBerry, Windows Mobile, Palm OS, and Apple iPhone devices

nicoep 29-03-08 15:35

thanks
 
Hoi petsim,

Hartstikke bedankt voor de tip. Met dat Companionlink gaat het inderdaad ideaal.

Iphone-Newbe 09-07-08 14:53

Lotus Notes Client?
 
Beste mensen,

Ik heb het eea doorzocht op het forum alleen kan helaas geen recente Topics vinden over de Lotus Notes client.
Heb via google het eea uitgezocht alleen daar kom ik alleen maar Hits tegen van Januari 2008 dus bij deze dan mijn eerste Topic.

Is er iemand die gebruikt maakt van Lotus notes en die weet wat de status is van de Lotus notes client van IBM. Op de site van IBM word je ook niet veel wijzer aangezien dit niet echt een georganiseerde website is naar mijn mening ;)! Dus wellicht dat iemand mij hier meer info over kan geven.

Alvast bedankt,

Mvg Roel

Wouter S 25-07-08 14:05

Iphone kan syncen met Lotus Notes. Je hebt hiervoor wel het programmaatje "Winfonie mobile 2" nodig. Na installatie kan Iphone met je desktopclient van Notes communiceren via Wi-Fi.

Contacts en Agenda-items kunnen dan worden gesynchroniseerd.

Bij mij (LN 6.5 en iphone 1.1.4) werkt dit vlekkeloos


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:55.