iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Desktop-applicaties (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/)
-   -   Windows: pc wil iphone niet herkennen (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f11/desktop-applicaties/9403-pc-wil-iphone-niet-herkennen.html)

bredje 15-03-08 15:13

pc wil iphone niet herkennen
 
het probleem is dat mijn pc mijn iphone herkent als digitale camera.
wat doe ik verkeert en hoe los ik dit op?

alvast bedankt

DaveyY 18-03-08 16:38

ik heb er ook niet veel verstand van maar volgens mij moet je hem dan ''jailbricken'' of hoe dat heet

cypher21 18-03-08 16:41

Heb je itunes geinstalleerd?

DaveyY 18-03-08 16:43

laat maar ik zat weeris onzin te lullen ;)

punkeding 28-03-08 16:12

Wie kan mij helpen, ik kan geen verbinding krijgen met de iphone via windows (vista) en itunes.Mijn iphone geeft aan dat ik verbinding moet maken met itunes (stekkertje staat in beeld) maar welke knoppen ik ook gebruik het lukt niet!Eerst stond er steeds in beeld dat de oplader geen accesoire was voor de iphone dus kon het ook niet opladen via de lader, en nu heb ik dus het stekkertje van itunes in beeld maar krijg totaal geen verbinding.
Alvast bedankt

Paz 28-03-08 16:24

Even bij het begin beginnen.
Heb je een nieuwe iPhone waar je nog niet mee kunt bellen?

punkeding 28-03-08 17:30

ik heb er al alles mee gedaan,hij werkte eerst goed maar opladen wilde steeds niet via de computer en itunes daarom wilde ik er nieuwe software opzetten in de hoop dat de comp hem dan wel zou pakken,ook dat lukte niet dus ik starte de iphone opnieuw op en daarna kreeg ik het stekkertje in beeld van itunes.

Paz 28-03-08 20:41

1 Bijlage(n)
Ik vrees dat hij dan in recoverymode zit om te restoren, als je de bijgevoegde afbeelding bedoeld.:(

punkeding 28-03-08 20:49

Klopt dat plaatje is het! maar het woordje vrees.......niet best dus?Kan ik er nog iets mee?

Paz 28-03-08 21:18

Je moet de wiki er even op naslaan. Ik gok dat je opnieuw aan de slag kan met Zyphone.
hier meer discussie: https://forum.iculture.nl/f14/i...-niet-dus.html

punkeding 29-03-08 00:45

heb het verhaal gelezen maar heb er niet echt iets aan, aangezien ik geen verbinding heb met windows en geen verbinding met itunes, kan niets de iphone lezen.
Bedankt voor je hulp en meedenken!!!

cypher21 29-03-08 00:48

Zet de iphone in DFU mode, en probeer em eens te restoren in iTunes

quote van wiki:

1. Sluit je iPhone aan op je Mac of PC - en zorg ervoor dat iTunes openstaat.

2. Druk de "home button" en "power button" tegelijkertijd in.

3. Wacht totdat de "shutdown slider" verschijnt, blijf de buttons nog 4 a 5 seconden vasthouden.
de iPhone sluit nu helemaal af.

4. Laat nu de "power button" los, en hou de "home button" ingedrukt.
Er verschijnt geen apple logo, als deze wel verschijnt heb je de "power button"
te lang vastgehouden, probeer het dan opnieuw.

5. Wacht 5 a 10 seconden, iTunes geeft de melding dat er een iPhone is aangetroffen in "restore mode"

Dit is een misleidende melding, wanneer je op een MAC, growl gebruikt kan je zien dat deze melding
niet helemaal klopt aangezien er een "DFU mode USB Device" wordt gedetecteerd.

Restore hierna de firmware die je wilt, en je zult zien dat de "unknown error" niet meer verschijnt.

punkeding 29-03-08 01:19

ik zou dit graag willen doen maar niets maakt contact met de iphone!Windows ziet hem niet en itunes ziet hem ook niet.Dat is dus het probleem!Als ik eerst maar contact heb met windows dan kom ik wel verder met bovenstaande.

cypher21 29-03-08 01:33

apart. Heb je toevallig een andere pc/laptop waar je op kunt proberen? Misschien een andere kabel?
Waar woon je? Als je in de buurt woont, dan kun je wel ff langs komen om te kijken of het hier wil lukken? (Dieren bij Arnhem)

Paz 29-03-08 11:58

Ik snap er idd ook niets van. Kabelbreuk??

punkeding 29-03-08 22:57

IK heb al een andere pc geprobeert, andere kabel, maar niets krijgt verbinding.usb poort achter in de comp, voor in de comp,maar helemaal niets.Heb ff getest met een ander iphone en die werkt wel gewoon.Zou deze iphone dan gewoon echt stuk zijn??
Wie heeft er nog een idee.
Bedankt alvast voor alle moeite.

kturkoz 30-03-08 12:18

Hallo,

mijn Iphone maakt ook geen verbinding met de PC, je hoort wel een toon als je hem aansluit maar je kan hem nergens vinden, en hij laad ook niet op via de PC. Eerst deed hij het wel gewoon. Ik heb het probleem gekregen toen ik iTunes had geinstalleerd op de PC, zou het hieraan liggen of kan dit ook toeval zijn.

kturkoz 30-03-08 14:47

Probleem wordt veroorzaakt door iTunes, na een systeemherstel van de pc naar voordat je itunes had geinstalleerd doet hij het weer.

punkeding 30-03-08 15:49

dan gaan we dat maar eens proberen, maar hoe kan het dan dat hij een andere iphone wel kan zien zowel in windows als itunes.

stettero 12-05-08 12:48

Dat heb ik nou ook, dat hij wel een andere iphone ziet.
Ik heb geprobeerd hem te restoren door de 2 knoopen maar de iphone komt in recover maar itunes ziet hem nog niet.
is er nog een ander optie?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:36.