//

Muziek importeren naar iPod touch 3G lukt niet, mappen blijven leeg.

Muziek importeren naar iPod touch 3G lukt niet, mappen blijven leeg. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo,, Ik draai al een tijdje iOS 5, maar sinds toen heb ik problemen met muziek importeren. Ik wil nu muziek importeren, maar de mappen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-11, 16:34
mathijs666 mathijs666 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.3
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 190
Standaard Muziek importeren naar iPod touch 3G lukt niet, mappen blijven leeg.

Hallo,,

Ik draai al een tijdje iOS 5, maar sinds toen heb ik problemen met muziek importeren.
Ik wil nu muziek importeren, maar de mappen blijven leeg, de muziek staan wel in iTunes, maar op mijn iPod blijft de muziek grijs, in de mappen.
Ik wou het vanochtend importen maar toen moest ik weg en wil natuurlijk wel mijn iPod mee.
Nu als ik het importeer blijven de mappen grijs, ook handmatig, ook als ik de mappen aanvink, ook als ik het verwijder en opnieuw doen, ook het laatste met het opnieuw opstarten van mijn iPod.
Kan iemand mij mee helpen, dit is echt irritant.

Groetjes Mathijs.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Muziek en afspeellijsten van iPod importeren KoosKansloos iTunes 0 06-06-11 20:03
muziek in iTunes importeren lukt opeeens niet meer andrea.christ iTunes 0 17-11-10 21:50
ipod touch 3G zit vast tijdens formatteren wil net opstarten lukt niet sensen61 iPhone algemeen 0 22-08-10 18:56
iPOd touch 2.2.1. Jailbreak lukt niet ppg Archief 3 11-02-10 20:42
Video: Muziek dvd naar ipod touch fredvantongeren Muziek, foto & video 2 02-09-09 21:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:44.