iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Overige in Capaciteit iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/100692-overige-capaciteit-itunes.html)

Ryan1806 13-10-11 00:48

Overige in Capaciteit iTunes
 
Ik heb mijn iPhone net geüpdatet. Nu komt er echter te staan dat ik 8,5GB aan overige bestanden heb.. Iemand enig idee hoe dit komt, en hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt.

mscarrot 13-10-11 03:30

Helaas heb ik hetzelfde van gisteren 2.4 GB ook al teveel natuurlijk,
nu na de update maar liefst 4,1 GB.

Ik heb zelf zitten zoeken en kwam wel dubbele agenda's tegen,
maar verwijderen en nogmaals syncen helpt helaas niet....

Hopelijk heeft iemand anders een idee ??

ballegooier 13-10-11 09:01

Ik heb ook tegen de 3GB. Krijg het ook niet meer weg...

Nu, na een herstel naar iOS5 (in DFU) heb ik wederom bijna 2GB aan 'Overige'. Nu lees ik wat oplossingen dat je middels iFile in je iPhone kunt duiken, maar daar heb je een jailbreak voor nodig. En die is er natuurlijk nog niet, nu. Bovendien vind ik dat veel gedoe.

Zou herstellen zonder een reservekopie terugzetten helpen? Eigenlijk kan ik dat niet hebben, want dan ben ik al mijn savegames kwijt..... Zucht...

-edit- huh? het is inmiddels gedaald tot 0,40 GB. Nu ja.....

martine1312 13-10-11 13:51

zonder wat te doen is het geslonken???
Of aan en uit gezet of??

BramStraatman 13-10-11 14:00

Dat had ik gister ook maar toen alle apps waren gesynchroniseerd was dat weer weg. Dus dat is denk ik de enige manier. gewoon opnieuw syncen

dieterzLs 13-10-11 14:00

zou een gewone restore niet helpen? kheb ook da probleem, maar weet niet wat te doen

martine1312 13-10-11 18:10

Weet iemand een oplossing?

Via Wi-Fi en via snooerje sync werkt niet...

mscarrot 14-10-11 02:30

Ik heb hier al mijn muziek verwijderd (deed t na de update opeens toch niet meer)
en voila nu nog maar) 0,77 GB in 'overig'....
Ik denk dat het met album covers dubbel pakken te maken had bij mij....
maar geef geen garanties natuurlijk...

Morgen maar eens voorzichtig wat muziek gaan terugzetten en dan kijken of ie niet na een bepaald album opeens weer volschiet in 'overig'...

Opnieuw syncen was bij mij ook géén oplossing

Dus kijk je agenda's na of die er niet dubbel instaan, en kijk ook je muziek na of alles het nog doet, zo niet dan zou je mijn oplossing kunnen proberen....

Succes....!

ballegooier 14-10-11 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door martine1312 (Bericht 714986)
zonder wat te doen is het geslonken???
Of aan en uit gezet of??

Zonder wat te doen, ja... :confused:

Per 15-10-11 02:44

Gisteren de upgrade naar IOS5 gedaan op iPhone4. Ging niet echt lekker (na melding iTunes eerst geupdated naar recentse versie). Tijdens installatie IOS5 toch weer melding gekregen dat ik iTunes moet updaten (I just did it you stupid woman (Fawlty Towers verwijzing, niets anders). (Ik waardeer het werk van Steve Jobs ten zeerste maar iTunes heeft ie niet goed neer kunnen zetten als prettige gebruikerservaring (voor mij dan)(komt dit ooit nog goed)). In ieder geval zit ik nu met een werkende iPhone 5 op IOS5 maar zonder muziek want plotseling een 'bloating 11,4 gig 'overige' sector op de iPhone. Dit zal wel een bug zijn. Ik lees er meer over hier en daar maar wat is de oplossing? Ik wist het; niet installeren die update zo vroeg.

Ertje88 30-01-12 06:34

Pffff, hier ook hetzelfde. Wordt er gek van. Ik ga iFile proberen, hou jullie op de hoogte

Heleen 01-12-12 13:11

Herstel
 
Helaas ik heb een herstel na Itunes 11 gedaan en "overig" blijft hoog.:mad:


Wie weet hoe je het kan verwijderen???


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:19.