iTunes hangt bij analyseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is heel erg raar, maar heel iTunes loopt bij mij vast als het aan het analyseren is... Het zegt "Informatie voor aaneensluitend afspelen bepalen". ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes hangt bij analyseren
Het is heel erg raar, maar heel iTunes loopt bij mij vast als het aan het analyseren is...
Het zegt "Informatie voor aaneensluitend afspelen bepalen". Geen idee hoe dit komt, iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb net hetzelfde probleem, dit is echt vervelend
ik dacht dat het misschien aan de hoeveelheid muziek lag (ongeveer 40 gb) dus heb ik nu om te beginnen maar een paar honderd nummers in mijn muziekbibliotheek geladen, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem |
|
|||
|
|||
Dit lijkt te liggen aan NOD virus scanner op xp
Laatst gewijzigd door crf450; 24-08-09 om 22:39. |
|
||||
|
||||
Is ook vaak bij mij. Ligt niet aan me laptop.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes "hangt" bij foto's importeren | emiel10 | iTunes | 3 | 25-04-11 21:30 |
iPad: ipad 1 hangt bij herstellen | bakvis | Jailbreak | 4 | 06-04-11 23:29 |
iPhone 3GS hangt bij "sluit aan op iTunes" | vlees91 | iTunes | 0 | 10-10-10 21:34 |
Windows: Itunes 9.0 hangt vast bij synchroniseren iphone met os 3.1 | Rene3g | iTunes | 18 | 15-11-09 20:25 |
Muziek: Iphone hangt bij ipod | Eric | Muziek, foto & video | 5 | 21-06-09 23:57 |
|
|