iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Itunes, Store werk niet, Updaten gaat niet (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/100764-itunes-store-werk-niet-updaten-gaat-niet.html)

Brunovds 13-10-11 11:47

Itunes, Store werk niet, Updaten gaat niet
 
Beste,

Ik zit met het volgende probleem.
Alles begint een tijd geledene bij de vorige update van IOS 4. Als ik deze wil doorvoeren weigert Itunes de store te openen en ik kan niet synchroniseren. Op zoek naar een oplossing en door middel van het volledig verwijderen van de Apple producten en het opnieuw installeren komt als terug goed en werkt Itunes terug.

Gisteren hetzelfde probleem. Update naar Itunes 10.5. Openen en de store komt niet op het scherm te staan. Het programma crasht ook bij het minste. Dus gekend probleem. Verwijderen en opnieuw installeren.

Snel opgelost dacht ik maar neen. Opnieuw loopt Itunes vast en kan ik niet synchroniseren.

Ik ben ondertussen buiten raad. Iemand nog met een goed idee om dit probleem op te lossen??

Mvg

Van der Straten Bruno

kromkamp 13-10-11 13:31

Ik heb het zelfde probleem! Heb alles van apple al verwijdert en opnieuw er op gezet en nog steeds het probleem dat itunes store niet laad en ik niet kan updaten. Wie helpt ons uit de brand?

Ray159 13-10-11 18:37

Hier ook al hetzelfde probleem. Eerst problemen met laatste ios4 update (geen verbinding meer met de appstore), daarna alles van apple verwijderden, nieuwe itunes downloaden van internet en installeren...........en alles werkt weer.
Nu nieuwe update naar 10.5 gedaan....wederom geen verbinding met appstore te krijgen......weer alles verwijderen.......helaas blijft het probleem nu bestaan.
IK KRIJG GEEN VERBINDING MEER MET DE APPSTORE......IEMAND SUGGESTIES???
alvast bedankt voor jullie gewaardeerde reacties.....

dj michel 13-10-11 22:02

Ook hetzelfde probleem hier, heb me al suf gezocht om het probleem op te lossen !
Al zekers 4x i tunes gedouwload ma krijg I Store niet online!
Kan iemand ons een handje helpen please ?

DaRule 13-10-11 23:05

Hier exact hetzelfde. Inderdaad ook vanaf 10.4 ofzo. Toen kon ik het steeds oplossen door Itunes en aanverwante programma's te verwijderen en opnieuw te installeren. Nu krijg ik nog steeds geen verbinding.

Synchroniseren gaat niet, maar een reservekopie maken dus ook niet. Daar loopt ie dus ook steeds op vast. Geprobeerd de firmware los te downloaden en bijwerken met shift-knop ingedrukt, maar ook dat lukt niet, foutmelding 3002. Gaat ook weer fout bij verbinding maken met Store of Apple.

Probeer nu op andere computer (laptop). Daar is Itunes 10.5 wel goed ge-update maar op die comp staat niets, geen muziek, foto's of apps. Nu dus apps overzetten maar dat gaat echt heel traag, geen USB 2.0 op die computer.... Het lijkt me wel een noodzakelijke stap want weet niet of ik reservekopie op eerste computer nog te pakken ga krijgen, er is onder Itunes 10.4 nog vrij recentelijk een reservekopie gemaakt namelijk.

Maar goed, een lapmiddel. Ik zou graag een oplossing weten voor mijn desktop computer om daar onder 10.5 gewoon verbinding met Itunes te krijgen. Windows Firewall uitzetten werkt niet. Het zal iets met poorten te maken hebben maar begrijp daar niets van, iemand!?

kromkamp 14-10-11 13:35

bij mij is het nu opgelost. ik heb NOD32 verwijdert en toen deed de iTunes store het weer en kon ik updaten!

Misschien is dit ook wel bij jullie het probleem.

renechaigneau 14-10-11 14:41

Zelfde probleem
 
Ik krijg inmiddels op 2 PC`s geen verbinding meer met de Itunes Store
Ook het maken van een reservekopie van de Iphone lukt niet meer waardoor ook de update naar IOS 5 niet gaat
Uitzetten van Firewall lost niets op
Elke hulp is welkom

dj michel 14-10-11 21:57

Zit nog steeds met hetzelfde probleem, heb er vandaag terug alles 2x afgesmeten !
Nog steeds krijg ik de store niet open. Ben er zeker van dat het een kleinigheid is , maar vind het gewoon niet !
Kan iemand me uit de nood helpen ?
Ik krijg geen foutmelding, als ik op app store druk gaat de zoekbalk tot de helft en stopt en ik krijg een wit scherm.
grtz en bedankt alvast.

DaRule 14-10-11 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kromkamp (Bericht 716396)
bij mij is het nu opgelost. ik heb NOD32 verwijdert en toen deed de iTunes store het weer en kon ik updaten!

Misschien is dit ook wel bij jullie het probleem.

Hoi, ik heb het nog niet gevonden. Vraagje, wat is NOD32 en hoe verwijder ik dat?

Ik heb nu wel IOS 5 door andere computer te gebruiken maar wil ook gewoon muziek weer synchroniseren!

dj michel 14-10-11 22:44

NOD32 is een Antivirusprogramma ga eens googlen!
Maandag komt er een vriend langs om het probleem eens te bekijken.
indien jullie al een oplossing zouden vinden gelieve iets te laten weten.

THANGS

DaRule 14-10-11 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dj michel (Bericht 717054)
NOD32 is een Antivirusprogramma ga eens googlen!
Maandag komt er een vriend langs om het probleem eens te bekijken.
indien jullie al een oplossing zouden vinden gelieve iets te laten weten.

THANGS

Hoi dj michel, je hebt gelijk had ik ff moeten doen! Ik heb zelf AVG. Heb al wel geprobeerd zonder Windows Firewall, zal ook eens AVG tijdelijk uitschakelen.

Patrieske71 15-10-11 14:18

Hier ook hetzelfde probleem. Ik heb mijn PC meegenomen naar mijn schoonouders om via hun Internetverbinding met de iTunes store verbinding te maken maar dat gaat ook niet. Dit om uit te sluiten dat mijn eigen router het probleem veroorzaakt. Tevens heb ik geprobeerd om een nieuwe iTunes te downloaden op een laptop (Vista 64 bit) maar dat geeft hetzelfde probleem. (heb zelf Windows 7 32 bit). Maandag maar eens op mijn werk proberen, kijken of dat lukt.

Brunovds 15-10-11 17:20

Virusscanner uitgeschakeld en nog steeds niets. Ik begin zo ongeveer hopeloos te worden.

cheekyboy 16-10-11 01:03

Ik hoop dat dit een fout is in de 10.5 zelf. Hopelijk brengen ze dan vlug een nieuwe update uit :(

Martinoss 16-10-11 10:44

Op een anderes ite zag ik de volegende oplossing. Dit werkte bij mij.....

MTG68 wrote - In windows 7, click on your start menu, go to accessories, right click on the command prompt icon and choose "run as administrator". Once it opens, type in the following command...

netsh winsock reset

hit enter and it should say something like winsock reset successful now reboot your computer.

Ballofoon 16-10-11 11:10

Ik heb hetzelfde probleem en inmiddels van alles geprobeerd; meerdere keren opnieuw geïnstalleerd, ook alle Apple software eerst verwijdert, als Administrator uitgevoerd, Nod32 uitgezet, windows firewall uitgezet, de diagnostische test uitgevoerd in iTunes (geen problemen gevonden)
Inmiddels ben ik ook mijn bibliotheek kwijt... hoe krijg ik dat nu weer terug?

Als ik iTunes opstart, dan gaat mijn processor ineens op 50% draaien en als ik daarna op de iTunes Store klik, dan slaat de processor vast op 100% en loopt het programma ook vast. Ik kan alleen nog afsluiten via taakbeheer. Hierna blijft de processor nog steeds op 50% draaien. Als ik dan kijk in het taakbeheer, dan blijkt de taak ituneshelper het probleem te veroorzaken. Zodra ik deze afsluit is alles weer normaal.

Ik snap er helemaal niets meer van en kan ook op andere forums geen oplossingen vinden.

Wie heeft de oplossing?

Patrieske71 16-10-11 11:19

SUPER Martinoss, dit was ook de oplossing voor mij. iTunes maakt weer contact (geen wit scherm meer). Nu eens kijken of ik mijn iPhone kan updaten ;)

Ballofoon 16-10-11 11:35

@ Martinoss, super! Het is opgelost!!!

hmm. nu nog alleen mijn muziek en podcasts ed terug. Hoe zou dat gaan...
heb ergens waarschijnlijk iets niet goed terug gezet.

renechaigneau 16-10-11 16:43

Gelukt!!!!!
 
Martinoss
Heele erg bedankt, je oplossing werkt bij mij

Brunovds 17-10-11 14:10

@Martinoss
Oplossing werk volledig! Alles is in orde gekomen. Thx voor al jullie reacties:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.