//

Muziek synchroniseren IOS5

Muziek synchroniseren IOS5 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds ik iOs5 heb geïnstalleerd zijn al mijn apps, muziek en foto's weg. Nu is dat allemaal geen probleem, want de foto's in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-10-11, 13:58
Depje Depje is offline
• iOS 12.4
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 12
Standaard Muziek synchroniseren IOS5

Hallo allemaal,

Sinds ik iOs5 heb geïnstalleerd zijn al mijn apps, muziek en foto's weg. Nu is dat allemaal geen probleem, want de foto's in filmrol staan er nog op en de rest staat allemaal wel op mijn MacBook Pro.

Maar het is nu onmogelijk op die Foto's en Muziek als nog er weer op te zetten. Als ik mijn iphone synchroniseer geeft hij aan geen fout melding o.i.d. Als ik vervolgens bij op me iphone kijk zegtie Geen Materiaal.

Wat doe ik fout?

Alvast Bedankt!

EDIT:

Toch geeft itunes wel aan dat er Audio op staat als ik net gesynchroniseerd heb.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-11, 14:47
jroentjuh_ jroentjuh_ is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 15
Standaard

Ik heb ook problemen met de synchronisatie.
Iedere keer als ik mijn iPhone aansluit begint hij over het terug zetten van een reserve kopie. Dit gaat dan fout (error 48) waarna ik dus eigelijk mijn backup (die niet recent is) er terug op moet zetten. Als ik mijn telefoon weer opnieuw aansluit doet hij wel weer alles goed. Ook geeft hij bij mij aan dat ik meer muziek zou hebben als ik daadwerkelijk heb!
Wi-Fi syncen gaat ook niet geheel vlekkeloos. Iemand ook rare ervaringen of wellicht de oplossing?

Jeroen
  #3  
Oud 16-10-11, 16:36
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Pf, ik werk altijd met geselecteerde afspeellijsten, zo vink ik dan mijn map aan die ik zelf heb aangemaakt en zo lukt dat altijd bij mij.
  #4  
Oud 16-10-11, 16:53
eugje eugje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 80
Standaard

Ik denk dat die fout ontstaat omdat het aantal de 6 GB overschrijdt. Ik kreeg ook die foutmelding maar heb toen gewerkt met geselecteerde afspeellijsten en dat ging goed.
  #5  
Oud 23-10-11, 13:01
Depje Depje is offline
• iOS 12.4
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 12
Standaard

Is er nou niemand die weet hoe ik muziek kan synchroniseren, hoe ik simpel een afspeellijst op mijn iphone kan zetten.
  #6  
Oud 23-10-11, 13:31
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depje Bekijk bericht
Is er nou niemand die weet hoe ik muziek kan synchroniseren, hoe ik simpel een afspeellijst op mijn iphone kan zetten.
Hug? Een afspeellijst aanmaken en muziek inzetten een naam geven is poepsimpel en dan synchen is een fluitje van een cent toch of begrijp i u verkeerd dan?
Als je naar je device in itunes gaat en dan op muziek klikt en je gaat onderaan daar zie je je aangemaakte mappen toch staan? Als je deze aanvinkt en dan toepassen/synchen neemt rechts onderaan dan zet deze je je aangemaakte mappen in je iphone.

Bij mij staat het bovenaan wel zo ingesteld; geselecteerde afspeellijsten,artiesten,albums.

En vooraan bij overzicht; alleen aangekruiste nummers en video's.
  #7  
Oud 28-03-12, 18:28
Dany6669 Dany6669 is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 10
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, zelf al eens i tunes verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat is ook geen oplossing. Hij synchroniseerd alles uitgenomen mijn muziek en in status balk staat dat er wel muziek maar na sync valt alles weg van muziek

Indien oplossing mag je mij ook iets laten weten. iPhone zonder muziek is ook niks hè
  #8  
Oud 04-04-12, 16:46
mdrongelen mdrongelen is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Terneuzen
Berichten: 62
Standaard

Hier ook, iemand een oplossing?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek afspelen lukt niet na update iOS5 emmel Muziek, foto & video 3 26-10-11 21:24
synchroniseren Iphone IOS5 Erw iTunes 2 15-10-11 10:34
Geen apps & muziek en ruimte meer na update ios5 dieterzLs Muziek, foto & video 9 13-10-11 20:25
Werkt de iOs5 GM jailbreak ook op de iOs5 Final? benna Jailbreak 3 12-10-11 19:38
Synchroniseren muziek De Generaal Archief 1 09-10-09 16:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:57.