iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Iphone 4 na update naar IOS5 ( blijft op itunes met kabel afbeeldign ) (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/101514-iphone-4-na-update-naar-ios5-blijft-op-itunes-kabel-afbeeldign.html)

snowDries 17-10-11 18:12

Iphone 4 na update naar IOS5 ( blijft op itunes met kabel afbeeldign )
 
Heeey ,

Ik heb sinds gisteren mijn Iphone 4(jailbreak) geupdate naar IOS5. Ben niet verder geraakt dan enkele foutmeldingen zoals 1603 en 3193. Ik kan de software uitpakken en dan begon het probleem weer. Nu blijft mijn iphone helemaal in herstel staan en kan ik er eigenlijk niks meer mee aanvangen. Ik probeer heel de tijd te herstellen maar verder als dat geraak ik niet. Probeer deze herstel altijd met Tinnyumbrella, maar tevergeefs werkt het niet.

Weet er iemand hoe ik mijn iphone kan upgraden?
Heb geprobeerd van te booten met redsnoow maar tevergeefs weer het itune teken.

mdehaan 17-10-11 20:00

Zelf heb ik dit probleem ook gehad. Ik probeerde van iOS 4 naar iOS 5 te upgraden met Redsn0w maar het enige wat gebeurde was dat ik in Recovery Mode (waar jouw telefoon dus ook in zit) terecht kwam. Helaas heb ik ook even geen idee hoe ik een succesvolle update naar iOS 5 kan maken maar het is mij wel gelukt om de oude versie van iOS, die er al op stond, terug te zetten. Dit heb ik gedaan door Redsn0w een jailbreak laten doen met de ipsw die ik nog op m'n computer had staan (zou je natuurlijk ook weer kunnen downloaden) en natuurlijk m'n telefoon in DFU-mode (10 sec. aanknop + home-knop, daarna aanknop loslaten terwijl je de home-knop nog 10 sec. lang ingedrukt houdt) te zetten. Vervolgens kan je in Redsn0w gewoon doorklikken totdat hij de benodigde files op je telefoon zet. Succes!

snowDries 18-10-11 19:29

Bij deze heb ik het geprobeerd maar tevergeefs .. ik heb via itunes(3.4.4 ipsw) en via redsnow (instal cydia) gedaan .. maar midden in de instalatie gaat het gewoon fout en komt het teken van itunes er terug op.

Kan iemand me helpen?

snowDries 19-10-11 00:20

Iemand dat kan helpen ... Vind echt geen oplossing ?

iphoneherstellen 19-10-11 00:37

Ga naar een winkel bij jou in de buurt die beter gereedschap heeft!

mdehaan 19-10-11 01:30

Met iTunes werkte het bij mij ook niet, dat komt mij wel bekend voor. Maar ik zou denken dat Redsn0w wel zou moeten werken. Kan je wat meer informatie geven over waar het fout gaat? Wat gebeurt er op jouw iPhone? Wat voor informatie zie je daar op? En je hebt de originele 3.4.4 restore firmware gebruikt?

snowDries 19-10-11 13:35

Hij werkt nu helemaal .. heb de nieuwe redsnow gedownload ..

Hoe kan ik nu update naar ios5?

ad9007i 19-10-11 14:14

Gewoon in itunes pluggen dan moet er staan dat er een nieuwe update is, klik op downloaden & bijwerken en dan gaat het vanzelfs

snowDries 19-10-11 14:18

Heb een simkaart van Telenet .. Heb 1 streepje ontvangst maar mijn operator staat niet naast de ontvangstbalk en er is maar een streepje. Kan geen gesprek starten of dergelijke..

Iemand een oplossing ?

Guest-20230710192419 22-10-11 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door snowDries (Bericht 720531)
Heb een simkaart van Telenet .. Heb 1 streepje ontvangst maar mijn operator staat niet naast de ontvangstbalk en er is maar een streepje. Kan geen gesprek starten of dergelijke..

Iemand een oplossing ?

Handmatig verbinden met het telenet netwerk,Eerst via base (hier zul je geen toegang tot hebben) en dan telenet/mobistar selecteren, dan zou het moeten werken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:55.