//

Iphone 4 na update naar IOS5 ( blijft op itunes met kabel afbeeldign )

Iphone 4 na update naar IOS5 ( blijft op itunes met kabel afbeeldign ) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeey , Ik heb sinds gisteren mijn Iphone 4(jailbreak) geupdate naar IOS5. Ben niet verder geraakt dan enkele foutmeldingen zoals 1603 en 3193. Ik kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-11, 19:12
snowDries snowDries is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard Iphone 4 na update naar IOS5 ( blijft op itunes met kabel afbeeldign )

Heeey ,

Ik heb sinds gisteren mijn Iphone 4(jailbreak) geupdate naar IOS5. Ben niet verder geraakt dan enkele foutmeldingen zoals 1603 en 3193. Ik kan de software uitpakken en dan begon het probleem weer. Nu blijft mijn iphone helemaal in herstel staan en kan ik er eigenlijk niks meer mee aanvangen. Ik probeer heel de tijd te herstellen maar verder als dat geraak ik niet. Probeer deze herstel altijd met Tinnyumbrella, maar tevergeefs werkt het niet.

Weet er iemand hoe ik mijn iphone kan upgraden?
Heb geprobeerd van te booten met redsnoow maar tevergeefs weer het itune teken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-10-11, 21:00
mdehaan mdehaan is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

Zelf heb ik dit probleem ook gehad. Ik probeerde van iOS 4 naar iOS 5 te upgraden met Redsn0w maar het enige wat gebeurde was dat ik in Recovery Mode (waar jouw telefoon dus ook in zit) terecht kwam. Helaas heb ik ook even geen idee hoe ik een succesvolle update naar iOS 5 kan maken maar het is mij wel gelukt om de oude versie van iOS, die er al op stond, terug te zetten. Dit heb ik gedaan door Redsn0w een jailbreak laten doen met de ipsw die ik nog op m'n computer had staan (zou je natuurlijk ook weer kunnen downloaden) en natuurlijk m'n telefoon in DFU-mode (10 sec. aanknop + home-knop, daarna aanknop loslaten terwijl je de home-knop nog 10 sec. lang ingedrukt houdt) te zetten. Vervolgens kan je in Redsn0w gewoon doorklikken totdat hij de benodigde files op je telefoon zet. Succes!
  #3  
Oud 18-10-11, 20:29
snowDries snowDries is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Bij deze heb ik het geprobeerd maar tevergeefs .. ik heb via itunes(3.4.4 ipsw) en via redsnow (instal cydia) gedaan .. maar midden in de instalatie gaat het gewoon fout en komt het teken van itunes er terug op.

Kan iemand me helpen?
  #4  
Oud 19-10-11, 01:20
snowDries snowDries is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Iemand dat kan helpen ... Vind echt geen oplossing ?
  #5  
Oud 19-10-11, 01:37
iphoneherstellen iphoneherstellen is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Ga naar een winkel bij jou in de buurt die beter gereedschap heeft!
__________________
De beste iPhone service, kwaliteit tegen een scherp tarief is toch zeker www.iphoneherstellen.nl!
  #6  
Oud 19-10-11, 02:30
mdehaan mdehaan is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard

Met iTunes werkte het bij mij ook niet, dat komt mij wel bekend voor. Maar ik zou denken dat Redsn0w wel zou moeten werken. Kan je wat meer informatie geven over waar het fout gaat? Wat gebeurt er op jouw iPhone? Wat voor informatie zie je daar op? En je hebt de originele 3.4.4 restore firmware gebruikt?
  #7  
Oud 19-10-11, 14:35
snowDries snowDries is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Hij werkt nu helemaal .. heb de nieuwe redsnow gedownload ..

Hoe kan ik nu update naar ios5?
  #8  
Oud 19-10-11, 15:14
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Gewoon in itunes pluggen dan moet er staan dat er een nieuwe update is, klik op downloaden & bijwerken en dan gaat het vanzelfs
  #9  
Oud 19-10-11, 15:18
snowDries snowDries is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Heb een simkaart van Telenet .. Heb 1 streepje ontvangst maar mijn operator staat niet naast de ontvangstbalk en er is maar een streepje. Kan geen gesprek starten of dergelijke..

Iemand een oplossing ?
  #10  
Oud 23-10-11, 00:57
Guest-20230710192419
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snowDries Bekijk bericht
Heb een simkaart van Telenet .. Heb 1 streepje ontvangst maar mijn operator staat niet naast de ontvangstbalk en er is maar een streepje. Kan geen gesprek starten of dergelijke..

Iemand een oplossing ?
Handmatig verbinden met het telenet netwerk,Eerst via base (hier zul je geen toegang tot hebben) en dan telenet/mobistar selecteren, dan zou het moeten werken.
Reageren

Labels
ios5, ios5 updaten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na update naar ios5 geen airplay via Apple TV Bliek Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 31 01-01-12 14:28
Update naar ios5 werkt niet :S m1chelle92 iPhone algemeen 4 17-10-11 23:27
pc crash nu geen itunes meer hoe ios5 update jsteenge iTunes 2 17-10-11 19:05
iPhone update naar iOS5 maar niks te merken? stefaaaan iPhone algemeen 4 17-10-11 11:27
na update naar laatste IOS5 niks meer remco078 iPhone algemeen 0 02-09-11 21:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:13.