//

iTunes niet te installeren op vista

iTunes niet te installeren op vista discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben best blij met mijn iPad, maar iTunes is op geen mogelijkheid op mijn laptop met Vista te installeren, heb al een Windows update gedraaid ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-10-11, 23:52
Johns porsches Johns porsches is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard iTunes niet te installeren op vista

Ben best blij met mijn iPad, maar iTunes is op geen mogelijkheid op mijn laptop met Vista te installeren, heb al een Windows update gedraaid en oude bestanden verwijderd met ccleaner niets schijnt te helpen wil nu toch echt graag foto's op de iPad maar naar me toe mailen vind ik echt te gek, wie helpt me met het probleem iTunes op te lossen. Alle apple producten zijn trouwens op mijn laptop niet te installeren safari ook niet. Zou het jammer vinden mijn iPad van wegen iTunes weer op marktplaats te zetten.

Mvgr John
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: vista itunes werkt niet lemsje iTunes 4 08-08-12 21:01
Windows: Itunes niet te installeren bartkoper iTunes 1 23-07-10 11:08
Windows: Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren elvis4ever iTunes 2 19-07-10 22:38
Windows: iTunes 7.7 installeren wil niet onder Vista marcochamp iTunes 20 01-07-09 11:30
Windows: itunes niet te installeren op vista basic 32 bit alfabas iTunes 0 31-08-08 20:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:51.