//

geen tracks op iphone na synchronizen

geen tracks op iphone na synchronizen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb sinds vorige week de iphone via 2call besteld, en alles lukt ermee behalve muziek op de ipod krijgen. Heb versie 1.1.4 en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-03-08, 20:52
erikzwan erikzwan is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard geen tracks op iphone na synchronizen

hallo,

Ik heb sinds vorige week de iphone via 2call besteld, en alles lukt ermee behalve muziek op de ipod krijgen. Heb versie 1.1.4 en itunes 7.6 en al vaak geprobeerd te synchroniseren, door eerst nummers in de bibliotheek te zetten, vervolgens iphone aan te sluiten en te laten syncren. Itunes geeft boven ook aan dat die bezig is met transferren en achteraf staan de nummers ook allemaal bij "muziek" onder de iphone. Als ik dan de iphone eruit gooi en los haal geeft de ipod steeds No music, you can download music from itunes aan. Heb ook versie 7.5 van itunes gebruikt, iphone uit en aan gezet, en meerdere computers met usb 2.0 poorten gebruikt. Telkens wanneer die synchronised gaat die iphone ook aan, iig is het opladen teken te zien, dus er lijkt wel iets te gebeuren.

Heeft iemand nog enig idee wat er mis kan zijn of oplossingen? Of misschien zie ik iets heel erg basics over het hoofd...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-08, 23:36
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Heb je, als je je iPhone aan iTunes hebt gehangen, wel op het tabblad 'Muziek' aangevinkt dat er muziek moet worden overgezet?
Je kunt dat zien in iTunes door op je iPhone te klikken (hij staat dan links in je scherm tussen iTunes store en Afspeellijsten), en dan naar dat bewuste tabblad te gaan.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 30-03-08, 03:38
erikzwan erikzwan is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard

Ja ondertussen heb ik het op alle mogelijke manieren geprobeerd, door gelijk te laten synchroniseren bij aansluiten, alleen playlists en handmatig. Wanneer ik dan (handmatig) een nummer toevoeg of delete komt er ook op de iphone zelf te staan dat die synct, alleen er wordt geen data meegestuurd lijkt het.

Misschien een domme vraag, maar is het eigenlijk noodzakelijk om bij itunes een account te hebben voordat het werkt?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tracks verdwijnen van Iphone nummereenpeter iPhone algemeen 2 22-03-11 23:37
Muziek: Informatie over tracks en afspeeltijd weg tijdens afspelen sebastianmol Muziek, foto & video 1 21-10-10 00:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:57.