iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: click and buy niet kunnen aanklikken in itunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/102780-click-and-buy-niet-kunnen-aanklikken-itunes.html)

nance30 28-10-11 18:52

click and buy niet kunnen aanklikken in itunes
 
ik heb een probleem met het wijzigen in itunes van creditkaart naar click and buy kan de button van click and buy niet aan vinken
iemand een idee wat ik moet doen kom zo geen klap veder

DENNISSMOLDERS 28-10-11 21:09

Ook ik heb hier last van, vanmiddag click and buy aangevragen, wou hem koppelen aan iTunes, maar kan hem ineens niet meer aanklikken in iTunes..?
Hij staat er nog wel op, maar als ik op click en buy klik springt hij naar credit card...

Leetah 28-10-11 21:58

Hier nog een..ik heb het denk ik wel 20 keer geprobeerd, maar ik kan de optie click and buy écht niet aanklikken...

frustrerend!

nance30 29-10-11 09:44

het is voor mijn schoonzus waarvoor ik de iphone aan het instellen ben, apple id werkt wel alleen de click ad buy optie nog niet dus ze kan wel vast gratis dingen kopen alleen geen betaalde maar ik blijf het proberen!

is het bij jou al gelukt leetah?

Jeroenz 29-10-11 18:12

Zelfde probleem hier! Hoop dat er snel een oplossing komt ...

Cblok 29-10-11 21:44

Frustrerend =(

AppleIneke 31-10-11 22:03

Hoi,

nieuw op dit forum!

Ook ik kan opeens niet click&buy aanvinken. Springt meteen terug naar creditcard

Iemand al een oplossing gevonden?

scoop1 01-11-11 18:11

TIP:
Europese iTunes Gift Cards online kopen

VEEEEL VEILIGERRR!!!!

kimmel 01-11-11 19:43

pfff hier t zelfde probleem...zoooo iritant:mad:

vincent1981 02-11-11 16:28

@ Nance,

Weet het niet zeker, maar op dat betreffende forum stond dat het betrekking had op de 4s, echter zie ik hier mensen die ook niet een 4s hebben waar het probleem zich ook voordoet.
Niemand die schijnbaar enig idee heeft en reageert.. lekker is dat

DENNISSMOLDERS 03-11-11 23:45

Met mijn iPhone 4 (iOS 5) lukte het ook niet.
Totdat ik het op een MacBook probeerde!

Zorg dat je voor een paar minuutjes een Mac apparaat in handen kan krijgen en je kunt de click en buy optie wel aanklikken!


Het ligt dus aan Windows!

vincent1981 04-11-11 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DENNISSMOLDERS (Bericht 730764)
Met mijn iPhone 4 (iOS 5) lukte het ook niet.
Totdat ik het op een MacBook probeerde!

Zorg dat je voor een paar minuutjes een Mac apparaat in handen kan krijgen en je kunt de click en buy optie wel aanklikken!


Het ligt dus aan Windows!

Wat een Puinhoop.. dat is dus waar ik bang voor was toen ik deze iphone aan ging schaffen, de tunnelvisie als het gaat om compatibiliteit... waardeloos!! Nu moet ik dus toevallig iemand kennen die een imac heeft.. nou das dus mooi puinhoop want ik ken niemand die zo'n ding heeft. nu moet ik dus ergens gaan bedelen om dat te mogen veranderen. Iemand enig idee waar ik deze klacht neer kan leggen, kan namelijk niet zo zijn dat dit maar mijn probleem is. Wanneer Apple de software uitbrengt voor een Microsoft systeem zullen alle functionaliteiten het moeten doen..
Dennis.. bedankt voor de reply btw.

mvg
VIncent

nance30 10-11-11 18:52

Dat het aan Windows ligt geloof ik zelf niets van heb al een stuk of 6 iphones gedaan voor vrienden/familie en dat werkte wel gewoon dus lijkt mij niet dat het daar ineens aan ligt.

vincent1981 10-11-11 19:09

Toevallig is het deze week bij een vriend van mij gebeurt dat het vinkje van c en c opeens is overgezet naar een creditcard account. Maw hij kon hem dus ook niet meer aanklinken. Snap niet dat hier voor de rest niemand last van heeft en nog geen oplossing.

vincent1981 10-11-11 22:20

Ok, net nog eens geprobeerd, en probleem is schijnbaar verholpen, bij mij werkt het, neem dus aan nu ook bij de anderen.. topic mag gesloten worden.

vincent1981 11-11-11 08:09

Zoals al aangegeven is het probleem opgelost. Zou dus geen discussie meer zijn. Ben benieuwd of er nog mensen met problemen zijn. Gr. Vince

kbrugman 11-11-11 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DENNISSMOLDERS (Bericht 730764)
Met mijn iPhone 4 (iOS 5) lukte het ook niet.
Totdat ik het op een MacBook probeerde!

Zorg dat je voor een paar minuutjes een Mac apparaat in handen kan krijgen en je kunt de click en buy optie wel aanklikken!


Het ligt dus aan Windows!


MEE EENS DENNISSMOLDERS..DIT ANTWOORD IS CORRECT !

Ik ben een week bezig geweest
met mailen naar beide partijen.
Conclusie is dat iTunes het bij C&B neerlegt en C&B overal op reageerd met dat ze geen support geven op deze kwesties.

Gister ingelogd op me Apple in iTunes en ja hoor kan daar gewoon voor C&B kiezen en
koppelen. Op al mijn andere 3 Windows computer geen succes gehad !

Dus mocht je het probleem nog hebben dan raad ik je aan dit te proberen. Niet geschoten is altijd mis... Succes !

vincent1981 11-11-11 19:56

Gast. Het is niet dat ik Dennis niet geloof, maar het probleem is echt een paar dagen geleden verholpen door Apple. Geloof me dat ik het een paar keer heb geprobeerd. Zelfs een vriend van mij met hetzelfde probleem. En sinds gister is het mij gelukt met een plan win7 computer. Neemt niet weg dat er nooit een probleem is geweest wanneer je een Mac had. Maar ga nu niet iedereen naar een Mac pc sturen voor dit probleem dat inmiddels is verholpen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:26.