//

kan geen apps meer downloaden na gezeik van C&B

kan geen apps meer downloaden na gezeik van C&B discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, een korte tijd geleden had ik problemen met Click and Buy over dat ik nog xxx bedrag moet betalen zie hier: http://forum.iculture.nl/f8/desktop/...-800-euro.html inmiddels ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-11, 11:36
Myzelf667 Myzelf667 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 19
Question kan geen apps meer downloaden na gezeik van C&B

Beste leden,

een korte tijd geleden had ik problemen met Click and Buy over dat ik nog xxx bedrag moet betalen zie hier: http://forum.iculture.nl/f8/desktop/...-800-euro.html

inmiddels is het opgelost en hoefde helemaal niks meer te betalen dus wilde ik mijn betaal info veranderen wat nu nog op Click and Buy staat.

Maar toen ik erop keek, zag ik dat ik nog steeds €9,99 moet betalen omdat mijn credit card niet werkte? ik heb helemaal geen credit card om mee te beginnen.

Ik was van plan om net zoals iedereen die problemen had met C&B over te gaan naar Itunes kaarten. maar doordat ik nog €9,99 moet betalen, wat ik dus helemaal niet gekocht heb, kan dat dus niet! het enige wat ik nu nog kan doen is een kaart erbij voegen en dan gaat gelijk die €9,99 van die kaart af..

Met wie moet ik nu contact opnemen? C&B of Apple zelf?
Heeft iemand een linkje ?

Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
apple, betalen, c&b, click and buy



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen apps downloaden of verwijderen meer in Cydia. vietigra Jailbreak apps en thema's 0 12-03-11 01:37
kan geen apps meer downloaden Nance Archief 3 13-03-09 01:45
Kan geen Apps meer downloaden JMO iPhone Apps 2 10-10-08 18:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:37.