//

"1 onderdeel kan niet worden gesynchroniseerd"

"1 onderdeel kan niet worden gesynchroniseerd" discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Telkens als ik mijn iPhone via USB synchroniseer nadat ik hem een tijdje gebruikt heb – en er dus inderdaad het een en ander te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-11, 17:12
MartijnK MartijnK is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Brussel - België
Berichten: 16
Stuur een bericht via Instant Messenger naar MartijnK
Standaard "1 onderdeel kan niet worden gesynchroniseerd"

Telkens als ik mijn iPhone via USB synchroniseer nadat ik hem een tijdje gebruikt heb – en er dus inderdaad het een en ander te synchroniseren valt, krijg ik op het einde de volgende foutmelding op het scherm van mijn iPhone: "1 onderdeel kan niet worden gesynchroniseerd. Zie iTunes voor meer informatie."
In iTunes is echter niets te zien – of ik weet niet waar ik moet kijken – en als ik direct opnieuw een synchronisatie doe, verschijnt de melding niet meer.
Dit gebeurt sinds ik geüpdatet heb naar iOS5.

Heeft iemand een idee waar ik in iTunes die "meer informatie" zou kunnen vinden, of waar het aan zou kunnen liggen?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0766.jpg‎ (26,4 KB, 12x gelezen)
__________________
Martijn – Brussel
iPhone 4 32 GB
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-12, 20:56
kofra kofra is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

Bijna altijd betekend dat je Iphone te weinig ruimte heeft om de app te installeren. Vooral bij spelletjes of navigatie gaat het al gauw om 1 tot 2 gb per app.
  #3  
Oud 11-03-12, 21:11
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Het kan soms ook zo zijn dat het te synchroniseren bestand niet meer op je PC/Mac gevonden kan worden (bv. omdat je het hebt gewist of verplaatst), maar dan zou je de foutmelding iedere keer moeten krijgen.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren

Labels
foutmelding, ios5, itunes, synchronisatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Youtube: "kan niet worden gepubliceerd" RickDeRaaf iPhone algemeen 2 26-02-10 20:55
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct Lancia iPhone Navigatie 14 10-10-09 13:57
iPhone 3G: "De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan." JSM93 Unlock 20 09-03-09 20:52
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 19:50
Help.., "iPhone kan niet worden hersteld"... CadmanF Archief 13 14-03-08 22:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:37.