iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Iphone4s batterij en Itunes problemen (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/102925-iphone4s-batterij-itunes-problemen.html)

hvdberss 30-10-11 09:45

Iphone4s batterij en Itunes problemen
 
Sinds 2 dagen nieuwe Iphone4s in bezit.
Valt op dat de batterij erg snel leeg raakt. 1 hele dag hou je niet vol terwijl de iphone4 dat gemakkelijk haalde. Jammer !

Verder: Itunes wachtwoord wordt niet meer geaccepteerd na overzetten.
Weet iemand hoe dat kan ?

indo981 30-10-11 10:31

Heb hier hetzelfde probleem met de batterij, deze is erg snel leeg na normaal gebruik. Nog een opvallend puntje, na een nacht aan de oplader te hebben gehangen, is het batterijpercentage maar 96%...

hvdberss 30-10-11 10:38

Ja, dat klopt. Is bij mij ook zo.
Las dat het herstellen zonder de reservekopie het probleem zou oplossen.
Je bent dan wel al je instellingen kwijt, Wi-Fi passwords etc.
Daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in.
Wie heeft er nog meer oplossingen ?

dannyro 30-10-11 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hvdberss (Bericht 726817)
Ja, dat klopt. Is bij mij ook zo.
Las dat het herstellen zonder de reservekopie het probleem zou oplossen.
Je bent dan wel al je instellingen kwijt, Wi-Fi passwords etc.
Daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in.
Wie heeft er nog meer oplossingen ?

Maak schermafbeeldingen van je instellingen, toch niet zo moeilijk.

jeroen347 30-10-11 11:58

Je moet hem eerst helemaal opladen, dan helemaal leeg laten gaan dmv. gebruiken of wachten. Dan weer helemaal opladen, weer helemaal leeg laten gaan. Enz. Dit is goed voor de batterij.

francebramie 30-10-11 12:09

De batterij gaat steeds langer mee. Ik heb 'm nu 2 weken, en doe er al bijna 2 dagen mee.
Ik heb gisteren minstens 3 uur op 3G geinternet, en veel Wordfeud gespeeld, wat video's gezien, en had nog 30% over aan het eind van de dag. Toen ik 'm net had ging hij de dag niet eens mee als ik 3G aan had staan, en moest hij in vliegtuigmodus.
Kost gewoon even tijd, de batterijen zijn nog nieuw.

Topdude 30-10-11 12:21

batterij gaat snel op. Hang thuis aan het netwerk. Geen filmpjes kijken, maar sms, mail, whatsapp en dat soort dingen. Het eind van de dag haalt hij met moeite. Heb zoveel mogelijk positiebepalende zaken uit gezet.

francebramie 30-10-11 12:26

Nog even een toevoeging op mijn bericht. Ik heb locatievoorzieningen, Wi-Fi of 3G en Push aanstaan. De helderheid staat ergens halverwege.

apotheosis 30-10-11 12:57

Heb hetzelfde voorgehad, je moet herstellen nemen,nieuwe iphone-geen reservekopie,zo heb ik het gedaan en nadien was het toch al beduidend beter en ik heb ook bepaalde zaken afgezet bij locatie voorzieningen omdat deze nie nodig zijn + als je de 4s al een dikke week of meer in bezit heb en al heel wat hebt opgeladen zorgt er ook een klein beetje voor de batterij wat beter word.

Maar bij intensief gebruik is de batterij sowieso binnen de 20 uur plat bij mij, normaal.

denbear 30-10-11 13:32

Kijk ook eens bij Instellingen/Algemeen/Locatievoorzieningen/Systeem. Standaard staan daar alle stroom slurpende opties aangevinkt.

Men 30-10-11 16:33

Batterij 4s
 
Hallo Mensen

ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen ik heb nu 3dagen de nieuwe iphone 4s in mijn bezit verder top toestel alleen heb ik ook veel problemen met de batterij ik zie terwijl ik bezig ben de % er af vliegen zeker wel 1% binnen elke minut ik lees hier onder al veel dingen die logisch te verklaren zijn idd misschien moet in gedult hebben want het is een nieuwe batterij .. en zo nog meer dingen aangezien ik niet echt veel af weet van de iphone of van apple was mijn vraag wat kan ik het beste doen op dit moment heb dingen zoals locatie zoeken en alles allemaal al uit staan , ik heb nog bijna geen apps op mijn telefoon dat is het gekker er ook aan .. moet ik nou gewoon wachten tot apple met een oplossing ? en als er zulke problemen zijn bij apple lossen ze dat meestal netjes op ?

PrittStift 30-10-11 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Men (Bericht 727054)
Hallo Mensen

ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen ik heb nu 3dagen de nieuwe iphone 4s in mijn bezit verder top toestel alleen heb ik ook veel problemen met de batterij ik zie terwijl ik bezig ben de % er af vliegen zeker wel 1% binnen elke minut ik lees hier onder al veel dingen die logisch te verklaren zijn idd misschien moet in gedult hebben want het is een nieuwe batterij .. en zo nog meer dingen aangezien ik niet echt veel af weet van de iphone of van apple was mijn vraag wat kan ik het beste doen op dit moment heb dingen zoals locatie zoeken en alles allemaal al uit staan , ik heb nog bijna geen apps op mijn telefoon dat is het gekker er ook aan .. moet ik nou gewoon wachten tot apple met een oplossing ? en als er zulke problemen zijn bij apple lossen ze dat meestal netjes op ?

Probeer eerst even met 'herstel' en dan de reservekopie terug te zetten. Het lijkt er op dat dan je accuprobleem verholpen zou moeten zijn.

Succes

corne64 30-10-11 18:38

Hebben jullie dit draadje al gelezen?

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...terij-fix.html

Men 30-10-11 18:46

Dank jullie wel ik ga het proberen

en de link had ik idd al gelezen en heb het op gevolgt.

Ben erg benieuwd.

dannyro 30-10-11 18:48

oke, maar wat is dan nog het nut van het berichtencentrum...

MobileBelg 30-10-11 22:45

Ik heb altijd al geweten dat het beter is voor de batterij als je toestel uitstaat tijdens het opladen en niet tegelijkertijd gebruikt word,al kan en hoef je dat niet altijd te doen want is ook praktisch niet altijd haalbaar hé.

Bij Apple is dat niet evident want als je je toestel uitzet om op te laden en dan in stopcontact steekt dan zet het zichzelf weer aan,je moet dus eerst je toestel in het stopcontact steken en dan pas uitzetten.

Maar aangezien dat blijkbaar normaal is bij Apple hoop ik dat in standby dan opladen geen slechte invloed geeft op de batterij van je iphone of ipad.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:42.