iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   problemen met Itunes na installatie IOS 5 met Windows XP (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/103299-problemen-itunes-na-installatie-ios-5-windows-xp.html)

serrari 02-11-11 14:14

problemen met Itunes na installatie IOS 5 met Windows XP
 
2 Bijlage(n)
Beste mensen,

ik heb onlangs IOS 5 op mn werk (pc met Windows 7) op mn iphone 4 gezet en alles ging goed.

Kwam thuis en ik heb daar een een laptop Acer 5670 (bj 2006) met Windows XP.
ik wilde een een back up maken op mn laptop en toen ging het mis?!
Wanneer ik Itunes open is er nog niks aan de hand, pas als ik de Iphone op de laptop aansluit accepteert de laptop dat niet, gooit Itunes dicht en tevens de hele laptop komt in een blauwscherm en start na een aantal sec. later zichzelf op.

In t blauwe scherm staat het een heel verhaal met oa.:
Windows heeft zich afgesloten om verder schade te voorkomen.
.................................................................................................... .....................
.................................................................................................... .....
Raadpleeg hardwareleverancier voor eventuele BIOS-update.
schakel BIOS geheugenopties zoals CACHING of Shadowing uit

In t blauwe scherm zie ik een aantal codes;
0x0000007E (0xC0000005,0x00000000,0xF7A697c8,0xF7A694C4)

Zie bijlagen voor de fotos die ik vh scherm kunnen maken!:rolleyes:


En dit herhaalt zich elke keer wanneer ik mn tel. aansluit op Itunes.
Heb itunes ook al een x er helemaal afgegooid en vervolgens opnieuw, maar het probleem blijft.

Wie o wie kan me helpen??? Is mn laptop verouderd, het ging voorheen altijd goed, maar begrijp nu niet waarom???:eek:

ik hoor graag welke stappen ik moet ondernemen om het weer goed te laten werken. :D

alvast bedankt!

gemakki 02-11-11 15:19

Problemen met itunes
 
Hoi,
Ik denk dat dit puur toeval is,dat blauwe scherm in Windows,betekend dat er een fout is met de software of hardware.
Idien mogelijk vanaf een Backup die je eventueel gemaakt hebt hoop ik .
Het systeem terugzetten.
Of Windows opnieuw installeren.

Of wanneer je de pc opstart en een melding krijgt pc in veilige modus opstarten

Meestal ben je de klos Opnieuw installeren
Gr G.

ikkeg 02-11-11 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door serrari (Bericht 729460)
Beste mensen,

ik heb onlangs IOS 5 op mn werk (pc met Windows 7) op mn iphone 4 gezet en alles ging goed.

Kwam thuis en ik heb daar een een laptop Acer 5670 (bj 2006) met Windows XP.
ik wilde een een back up maken op mn laptop en toen ging het mis?!
Wanneer ik Itunes open is er nog niks aan de hand, pas als ik de Iphone op de laptop aansluit accepteert de laptop dat niet, gooit Itunes dicht en tevens de hele laptop komt in een blauwscherm en start na een aantal sec. later zichzelf op.

In t blauwe scherm staat het een heel verhaal met oa.:
Windows heeft zich afgesloten om verder schade te voorkomen.
.................................................................................................... .....................
.................................................................................................... .....
Raadpleeg hardwareleverancier voor eventuele BIOS-update.
schakel BIOS geheugenopties zoals CACHING of Shadowing uit

In t blauwe scherm zie ik een aantal codes;
0x0000007E (0xC0000005,0x00000000,0xF7A697c8,0xF7A694C4)

Zie bijlagen voor de fotos die ik vh scherm kunnen maken!:rolleyes:


En dit herhaalt zich elke keer wanneer ik mn tel. aansluit op Itunes.
Heb itunes ook al een x er helemaal afgegooid en vervolgens opnieuw, maar het probleem blijft.

Wie o wie kan me helpen??? Is mn laptop verouderd, het ging voorheen altijd goed, maar begrijp nu niet waarom???:eek:

ik hoor graag welke stappen ik moet ondernemen om het weer goed te laten werken. :D

alvast bedankt!

Probeer windows terugzetten via systeemherstel eerst, meestal helpt dit. Een veel voorkomend probleem is de software van de videokaart.

serrari 02-11-11 16:25

Hoe doe ik dat dan windows terugzetten via systeemherstel...damned kom dr weer achter dat ik een leek ben:confused::eek:

help please

alvast bedankt....groetjess

ikkeg 02-11-11 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door serrari (Bericht 729609)
Hoe doe ik dat dan windows terugzetten via systeemherstel...damned kom dr weer achter dat ik een leek ben:confused::eek:

help please

alvast bedankt....groetjess

Typ in opdrachtbalk: systeemherstel, en volg instructies, vrij simpel en logisch.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:08.