//

Contactenlijst leeg, maar volgens iTunes staat er wel wat op??!!

Contactenlijst leeg, maar volgens iTunes staat er wel wat op??!! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn baas heeft zijn iPhone geupdate van 1.1.2 naar 1.1.4. Eerst heeft hij de ZiPhone 2.5 gedraaid en toen geupdate naar 1.1.4 via iTunes. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-08, 14:43
elfredovich elfredovich is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard Contactenlijst leeg, maar volgens iTunes staat er wel wat op??!!

Hallo,

Mijn baas heeft zijn iPhone geupdate van 1.1.2 naar 1.1.4.
Eerst heeft hij de ZiPhone 2.5 gedraaid en toen geupdate naar 1.1.4 via iTunes. Hierna was hij alle contacten kwijt, maar sluit ik hem nu aan op iTunes geeft hij nog wel een oranje balk weer met 2,67 GB aan overige informatie.
Ik heb dus zo'n idee dat de info er nog op staat maar niet kan worden weergegeven.... ?? kan iemand mij helpen om de contacten terug te krijgen??

Elfred
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-04-08, 15:20
elfredovich elfredovich is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Laat maar, opgelost!! Heeft een dagje knutselen gekost maar't is gelukt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? tom91 iTunes 2 25-12-10 16:25
Wel Jailbroken maar volgens alle programma's niet spysical Jailbreak 3 13-05-10 22:43
Windows: Volgens itunes niet vol, volgens iphone wel raweimer iTunes 8 07-05-08 21:26
nog geen flash maar wel veel apps volgens Jobs truckdiver Archief 2 05-03-08 10:38
Bluetooth staat aan maar blijft zoeken maar vind niets rob_s Unlock [archief] 1 04-01-08 11:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.