//

Windows (én XP én Win 7) ziet iphone 4 niet

Windows (én XP én Win 7) ziet iphone 4 niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik zit hier met een raar probleem, nl windows (XP én Win 7) willen iphone 4 niet meer herkennen, ik heb laatst windows opnieuw ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-11-11, 22:26
argos50 argos50 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard Windows (én XP én Win 7) ziet iphone 4 niet

Goedenavond,

Ik zit hier met een raar probleem, nl windows (XP én Win 7) willen iphone 4 niet meer herkennen, ik heb laatst windows opnieuw geinstalleerd en een week later ios 5 via itunes op iphone geinstalleerd, installatie liep goed en alle apps en foto's mee kunnen nemen op nieuw os. Tot hier geen problemen, echter nu als ik iphone op pc aansluit herkent windows de iphone niet meer, de tel licht wel op als ik hem op usb poort van pc aansluit maar verder gebeurt er niets. In itunes staan wel de apps die ik gedowned heb en de bibliotheek met muziek die op iphone staan maar de iphone ziet ie niet. Er zit geen jailbreak op phone en ook kabels zijn origineel. Itunes opnieuw installeren helpt ook niet, evenals diverse malen opnieuw opstarten iphone ook niet. Wat doe ik verkeerd?

Grtz, argos50

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 november 2011 om 22:10 ----------

Heb iphone aangesloten op een laptop en ook daar deed de iphone niets, toen de iphone van m'n broer aangesloten met zijn eigen kabel
en die deed het wel, toen mijn iphone met kabel van m'n broer aangesloten en voila hij reageerde dus nu wel, lag das aan usb kabel van iphone.
Let wel de originele van apple.
Dus probleem opgelost.

Grtz, argos50
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iPhone niet herkend in windows explorer (Windows 7 / WIndows XP) nielsmunoz Desktop-applicaties 8 12-07-11 19:01
Windows Vista ziet iPad niet meer tijdens upgrade naar OS 4.X stanstraatman iPad algemeen 0 27-11-10 16:46
Windows Vista ziet Iphone niet djtcc iPhone algemeen 2 06-04-10 22:06
Windows ziet Iphone maar icoon verschijnt niet in Itunes somogyi iTunes 8 17-10-09 20:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:57.