iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Beltonen in itunes te zien maar niet op iphone!! (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/103793-beltonen-itunes-zien-maar-niet-op-iphone.html)

Bloemken 07-11-11 16:34

Beltonen in itunes te zien maar niet op iphone!!
 
Hallo,

Het volgende probleem, heb al vanalles geprobeerd maar vind geen oplossing.
Ik heb dus mijn iphone geupdate met nieuwe software (5.0), hiervoor ging alles prima qua beltonen. Na de update dus volgend probleem :

Mijn beltonen staan in itunes onder de map beltonen van mijn iphone, dit gaat allemaal zeer vlot MAAR :
De beltonen staan niet ja 'vet gedrukt' in itunes maar eerder schemerig en er staat links ervan een symbool die op 2 ronddraaiende pijltjes trekken.

Ik heb dus van alles geprobeerd maar krijg de beltonen niet op mijn iphone, ik kan ze ook niet afspelen of iets anders met doen in itunes zelf..

Iemand die mij aub hier mee kan helpen ?? Ik zit er nu al een week op te zoeken en leuk is anders ...

Grtz.

Evers011 07-11-11 17:29

Ik heb hetzelfde probleem, het lijkt erop dat nu alleen via Apple/Itunes officiele ringtones geinstalleerd kunnen, maw er moet weer betaald worden:-(
Gr.Frans

Cliffiphone4 07-11-11 17:32

Zelfde probleem hier!

ikkeg 07-11-11 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Evers011 (Bericht 732781)
Ik heb hetzelfde probleem, het lijkt erop dat nu alleen via Apple/Itunes officiele ringtones geinstalleerd kunnen, maw er moet weer betaald worden:-(
Gr.Frans

Hier ook geen probleem met "oude" beltonen.

Evers011 07-11-11 17:46

Hebben jullie wel ios5 geinstalleerd? Het lijkt er nl op dat daar het probleem zit

ikkeg 07-11-11 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Evers011 (Bericht 732795)
Hebben jullie wel ios5 geinstalleerd? Het lijkt er nl op dat daar het probleem zit

Ja iOs 5 zelfs met JB

Bloemken 07-11-11 18:07

ja, ios5 is geinstalleerd. Vraag me echt af wat ik moet doen. Iemand ?

Cliffiphone4 07-11-11 19:05

Bij mij is t opgelost. Wat heb ik gedaan? Bij die balk waar apps,info,foto's enz.. staat moest ik op beltonen klikken en dan aanvinken dat je met beltonen wilt syncen.

Bloemken 07-11-11 19:33

Ja, dit is idd bij mij ook niet aangevinkt maar als ik dit wil doen dan krijg ik de melding dat ik al mijn muziek ga verwijderen. Heb niet echt veel zin om alles terug in afspeellijsten enzo te gaan zetten. Is er echt geen andere optie ?

Evers011 07-11-11 19:57

@cliffi, het werkt weer, heb je tip gebruikt^^ thanks

Cliffiphone4 07-11-11 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bloemken (Bericht 732879)
Ja, dit is idd bij mij ook niet aangevinkt maar als ik dit wil doen dan krijg ik de melding dat ik al mijn muziek ga verwijderen. Heb niet echt veel zin om alles terug in afspeellijsten enzo te gaan zetten. Is er echt geen andere optie ?


Heb je bij het tabblad muziek gewoon muziek syncen aangevinkt?
Zoja, gewoon syncen.
Zonee, aanvinken en dan syncen

Wat je ook kunt nakijken:
Bij het tabblad "info" moet je eens proberen naar beneden te scrollen en dan het vinkje uitzetten bij: "muziek handmatig beheren".

Bloemken 07-11-11 22:55

@ cliffiphone : ik heb muziek handmatig beheren aangevinkt. Ik ben mijn muziek inderdaad niet kwijt. Maar nu zijn de beltonen gewoon verdwenen. Ik kan ook geen beltonen meer verslepen naar de map beltonen op itunes. Bij het tabblad "beltonen" als ik daar synchroniseren aanvink komen er nogtans 4 beltonen tevoorschijn. Maar deze komen niet op mijn iphone na het syncen.. Dus nog steeds geen stap verder, pff..

Bloemken 08-11-11 13:00

Ineens opgelost .. Geen idee hoe of wat. Sleep beltoon naar mijn itunes bibliotheek, beltoon nergens te zien of te vinden. Zet er een mp3 nummer bij in de bibliotheek en ga via mijn iphone syncen en de beltonen staan ineens op mijn iphone. Nergens te zien in de bibliotheek maarja.. Toch raar gedoe hoor, maarja gelukt! Allesinds bedankt iedereen.

ropiesst 04-12-11 21:16

Ik ben ook na de update mijn eigen beltonen kwijt en heb alle tips van hier geprobeerd het lukt me niet om het voor elkaar te krijgen. Het is me dan wel gelukt om hem bij mijn muziek te voegen maar niet bij beltoon
Iemand nog een tip???
vast bedankt

mevistox5 17-12-11 11:36

Vinkjes bij alle ringtones weg dan synchroniseren (niet de gemakkelijke weg kiezen, maar echt bij elke individuele ringtone het vinkje weghalen)
Dan vinkje bij ringtone 1, kiezen voor toepassen --> wordt gekopieerd
Dan vinkje bij ringtone 2, kiezen voor toepassen --> wordt gekopieerd
Dit net zo lang herhalen tot je al je ringtones hebt overgezet.

Werkte voor mij.

ptuunter 25-07-12 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cliffiphone4 (Bericht 732856)
Bij mij is t opgelost. Wat heb ik gedaan? Bij die balk waar apps,info,foto's enz.. staat moest ik op beltonen klikken en dan aanvinken dat je met beltonen wilt syncen.

kan je mij precies uitleggen welke balk , want ik krijg het niet voor elkaar

Shandro 18-08-12 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ptuunter (Bericht 810444)
kan je mij precies uitleggen welke balk , want ik krijg het niet voor elkaar

[IMG]http://i50.tinypic.com/205fg5d.jpg[/IMG]

IRom 21-09-12 11:47

Klik op Iphone van ..... en dan bovenin de balk op tonen en dan sync aanklikken


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:26.