iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Mac OS X: iTunes 10.5.1 beschikbaar (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/104437-itunes-10-5-1-beschikbaar.html)

wvy 15-11-11 09:00

iTunes 10.5.1 beschikbaar
 
Nieuw in iTunes 10.5.1

Het gloednieuwe iTunes Match. U kunt uw hele muziekbibliotheek in iCloud bewaren, ook de muziek die u van cd's hebt geïmporteerd, en waar u ook bent genieten van uw verzameling op uw iPhone, iPad, iPod touch, computer of Apple TV.

Nieuw in iTunes 10.5:

• iTunes in de cloud. iTunes bewaart uw muziek- en tv-aankopen nu in iCloud en maakt ze beschikbaar op uw apparaten, overal en altijd, zonder extra kosten.

• Automatische downloads. Koop muziek op een willekeurig apparaat of een willekeurige computer en er wordt automatisch een kopie op uw Mac en iOS-apparaten gedownload.

• Download eerdere aankopen. Download eerder gekochte muziek, tv-programma's, apps en boeken opnieuw, zonder extra kosten. Eerdere aankopen zijn mogelijk niet beschikbaar als ze zich niet langer in de iTunes Store bevinden.

• Uw iPhone, iPad of iPod touch synchroniseren met iOS 5.

• Wi-Fi-synchronisatie. Synchroniseer uw iPhone, iPad of iPod touch met iTunes wanneer deze zich in hetzelfde Wi-Fi-netwerk bevinden.

Meer informatie over de beveiligingsaspecten van deze update vindt u op deze webpagina: support.apple.com/kb/HT1222?viewlocale=nl_NL

apotheosis 15-11-11 11:38

Ik zienu ook muziek bij staan? Maaris dat nu alleen voor amerika?
Want muziek kwijt, hier terug opnieuw willen downloaden was terug opnieuw voor betalen. En ook muziek kopen op bv iphone ging de muziek nie automatisch naar de ipad.

Stravinski 15-11-11 15:09

ik heb dus per ongeluk itunes 10.5.1 geinstalleerd, maar ik wil graag 10.5 zodat ik ios 5.0 nog kan installeren op mijn iphone... is het mogelijk om terug te gaan naar itunes 10.5 zoja hoe? alvast dank

Guest-20180925190238 15-11-11 15:13

Met Time Machine kan je terug gaan naar iTunes 10.5 maar iOS 5 kan je niet meer installeren dat venstertje is gesloten.

XIII 15-11-11 15:33

Stravinski, de relatie tussen iOS en iTunes die je suggereert is er niet...

Stravinski 15-11-11 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 736323)
Stravinski, de relatie tussen iOS en iTunes die je suggereert is er niet...

ow dacht van wel, gezien je soms moest updaten om bepaalde ios te krijgen... zal me wel vergissen dan!
maar dan is de grote vraag hoe kan ik ios5.0.0 installeren?? wil die jailbreak graag nog kunnen doen zodra de untethered jailbreak er is...

Guest-20180925190238 15-11-11 15:52

iOS 5 kan je niet meer installeren dat venstertje is gesloten.

XIII 15-11-11 15:53

Dat kun je niet...

iTompie 18-11-11 23:40

Zeg, om de één of andere reden kon ik vanmiddag iTunes 10.5.1 installeren, terwijl die in Nederland nog niet beschikbaar is? Tenminste, ik beschik over een Nederlands account. Het probleem is dat ik er niks aan heb. Ik heb onder andere nog geen toegang tot iTunes in the Cloud/iTunes Match, laat staan via m'n iPod touch. :P

XIII 18-11-11 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iTompie (Bericht 737759)
Zeg, om de één of andere reden kon ik vanmiddag iTunes 10.5.1 installeren, terwijl die in Nederland nog niet beschikbaar is?

Waarom denk je dat?

Al sinds 14 november in Nederland te downloaden...

Je hebt geen iTunes Match, maar dat is iets anders...

iTompie 18-11-11 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 737760)
Waarom denk je dat?

Al sinds 14 november in Nederland te downloaden...

Je hebt geen iTunes Match, maar dat is iets anders...

Ik vind 't maar raar, hoor. Want ik kreeg de update pas vandaag (althans, 'Apple Software Update' kwam er vanmiddag pas mee). xD

Operafreak 19-11-11 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iTompie (Bericht 737762)
Ik vind 't maar raar, hoor. Want ik kreeg de update pas vandaag (althans, 'Apple Software Update' kwam er vanmiddag pas mee). xD

Dat heb je te danken aan je eigen instellingen. Blijkbaar is de interval voor de updates controle bij jou nogal ruim afgesteld. Je kan natuurlijk altijd even met de hand controleren of er updates klaar staan...:rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:28.