iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Video beelden synchroniseren naar Windows computer Hoe ??? (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/104546-video-beelden-synchroniseren-naar-windows-computer.html)

walsm005 16-11-11 14:10

Video beelden synchroniseren naar Windows computer Hoe ???
 
Wie kan mij op het spoor zetten om video opnamen op mijn IPad 2 naar mijn Windows computer te synchroniseren . Ik krijg het niet klaar. Of heb je daar een kabeltje anders dan er bij is geleverd ??

wouter1981 16-11-11 14:46

Installeer iTunes en sluit daarna je iPad aan op de PC met de meegeleverde USB kabel. Je iPad zal dan verschijnen in de windows verkenner.

Wat ook kan is bij iCloud instellingen de Fotostream inschakelen en op de PC het iCloud-configuratiescherm installeren. Daarmee kun je de fotostream automatisch laten synchroniseren naar je PC.

apotheosis 16-11-11 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door walsm005 (Bericht 736702)
Wie kan mij op het spoor zetten om video opnamen op mijn IPad 2 naar mijn Windows computer te synchroniseren . Ik krijg het niet klaar. Of heb je daar een kabeltje anders dan er bij is geleverd ??

Als je filmpjes met je ipad/iPhone hebt opgenomen kan je ook photosync gebruiken, werkt via Wi-Fi, zo zet ik mijn zelfgemaakte filmpjes over naar pc of van pc naar iPhone/ipad.

walsm005 16-11-11 20:21

Het is gelukt met je uitleg , hartelijk bedankt !!!

egni48 17-11-11 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 736717)
Installeer iTunes en sluit daarna je iPad aan op de PC met de meegeleverde USB kabel. Je iPad zal dan verschijnen in de windows verkenner.

Wat ook kan is bij iCloud instellingen de Fotostream inschakelen en op de PC het iCloud-configuratiescherm installeren. Daarmee kun je de fotostream automatisch laten synchroniseren naar je PC.

worden die fotos dan in een door mij gekozen map geplaatst of gaat dat óók weer via Itunes? Ik wil van Itunes af!!! Waardeloos programma. Ik wil zélf kunnen bepalen wat ik doe met mijn fotos en waar ik ze wil bewaren.!

Bomans 17-11-11 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door egni48 (Bericht 737140)
Ik wil zélf kunnen bepalen wat ik doe met mijn fotos en waar ik ze wil bewaren.!

Dan moet je LEREN werken met iTunes ...

wouter1981 17-11-11 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door egni48 (Bericht 737140)
worden die fotos dan in een door mij gekozen map geplaatst of gaat dat óók weer via Itunes? Ik wil van Itunes af!!! Waardeloos programma. Ik wil zélf kunnen bepalen wat ik doe met mijn fotos en waar ik ze wil bewaren.!

Die map kies je zelf.

Patrique 17-11-11 16:18

Je moet eerst itunes installeren, daarmee krijg je PC namelijk ook de drivers voor de iphone/ipad/ipod mee. Wanneer je daarna (zonder itunes op te starten) je iphone/ipad/ipod aansluit krijg je dezelfde mogelijkheid als wanneer je een fototoestel aansluit op je windows PC. In je verkenner zie je dan je iphone, daar kan je in browsen naar het mapje waar de foto's staan. De rest wijst zich vanzelf.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:42.