//

Video beelden synchroniseren naar Windows computer Hoe ???

Video beelden synchroniseren naar Windows computer Hoe ??? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij op het spoor zetten om video opnamen op mijn IPad 2 naar mijn Windows computer te synchroniseren . Ik krijg het niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-11-11, 14:10
walsm005 walsm005 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Groningen
Berichten: 9
Standaard Video beelden synchroniseren naar Windows computer Hoe ???

Wie kan mij op het spoor zetten om video opnamen op mijn IPad 2 naar mijn Windows computer te synchroniseren . Ik krijg het niet klaar. Of heb je daar een kabeltje anders dan er bij is geleverd ??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-11, 14:46
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Installeer iTunes en sluit daarna je iPad aan op de PC met de meegeleverde USB kabel. Je iPad zal dan verschijnen in de windows verkenner.

Wat ook kan is bij iCloud instellingen de Fotostream inschakelen en op de PC het iCloud-configuratiescherm installeren. Daarmee kun je de fotostream automatisch laten synchroniseren naar je PC.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 16-11-11, 15:47
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door walsm005 Bekijk bericht
Wie kan mij op het spoor zetten om video opnamen op mijn IPad 2 naar mijn Windows computer te synchroniseren . Ik krijg het niet klaar. Of heb je daar een kabeltje anders dan er bij is geleverd ??
Als je filmpjes met je ipad/iPhone hebt opgenomen kan je ook photosync gebruiken, werkt via Wi-Fi, zo zet ik mijn zelfgemaakte filmpjes over naar pc of van pc naar iPhone/ipad.
  #4  
Oud 16-11-11, 20:21
walsm005 walsm005 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Groningen
Berichten: 9
Standaard

Het is gelukt met je uitleg , hartelijk bedankt !!!
  #5  
Oud 17-11-11, 14:44
egni48 egni48 is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Installeer iTunes en sluit daarna je iPad aan op de PC met de meegeleverde USB kabel. Je iPad zal dan verschijnen in de windows verkenner.

Wat ook kan is bij iCloud instellingen de Fotostream inschakelen en op de PC het iCloud-configuratiescherm installeren. Daarmee kun je de fotostream automatisch laten synchroniseren naar je PC.
worden die fotos dan in een door mij gekozen map geplaatst of gaat dat óók weer via Itunes? Ik wil van Itunes af!!! Waardeloos programma. Ik wil zélf kunnen bepalen wat ik doe met mijn fotos en waar ik ze wil bewaren.!
  #6  
Oud 17-11-11, 15:03
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door egni48 Bekijk bericht
Ik wil zélf kunnen bepalen wat ik doe met mijn fotos en waar ik ze wil bewaren.!
Dan moet je LEREN werken met iTunes ...
  #7  
Oud 17-11-11, 15:30
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door egni48 Bekijk bericht
worden die fotos dan in een door mij gekozen map geplaatst of gaat dat óók weer via Itunes? Ik wil van Itunes af!!! Waardeloos programma. Ik wil zélf kunnen bepalen wat ik doe met mijn fotos en waar ik ze wil bewaren.!
Die map kies je zelf.
  #8  
Oud 17-11-11, 16:18
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Je moet eerst itunes installeren, daarmee krijg je PC namelijk ook de drivers voor de iphone/ipad/ipod mee. Wanneer je daarna (zonder itunes op te starten) je iphone/ipad/ipod aansluit krijg je dezelfde mogelijkheid als wanneer je een fototoestel aansluit op je windows PC. In je verkenner zie je dan je iphone, daar kan je in browsen naar het mapje waar de foto's staan. De rest wijst zich vanzelf.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe krijg je .PDF-documenten van Windows-computer naar iPad2? ajee iPad algemeen 18 15-01-14 19:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:48.