//

Itunes loopt vast tijdens het updaten

Itunes loopt vast tijdens het updaten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een toshiba laptop met itunes daarop geďnstalleerd, dat moet neem ik aan geen probleem zijn. Dus ik hoorde dat er een nieuwe update ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-11-11, 13:37
brianito brianito is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Post Itunes loopt vast tijdens het updaten

Ik heb een toshiba laptop met itunes daarop geďnstalleerd, dat moet neem ik aan geen probleem zijn.

Dus ik hoorde dat er een nieuwe update was voor zowel itunes als iphone 3gs, dus heb ik eerst voor mijn iphone geďnstalleerd(iOS 5.0.1). Toen stuitte ik al op mijn eerste probleem: itunes liep vast. Dat was niet 1 keer, niet 2 keer , maar elke keer als ik de nieuwste update voor mijn iphone 3gs wou downloaden liep hij gewoon vast en moest ik programma sluiten. Dus dacht ik, ik ga eerst itunes er helemaal afhalen en als dat niet lukt ga ik mijn iphone herstellen. Beide zonder succes. Toen kwam er dus die update van itunes, ik dacht : dat is mijn redding. Maar nee, ook dat hielp niet. Ik heb z'n beetje alles geprobeerd ,toen dat ik : laat ik hier maar vragen, hier hebben ze er vast meer verstand van, kan 1 van jullie mij hierbij helpen?

Iphone 3GS
versie 4.3.5 (8L1)

versie iOS 5.0.1 kan ik niet downloaden :S en er stond op internet dat je het via instellingen > algemeen > versie download , maar dat zie ik ook niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-11-11, 13:55
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Eens op een andere pc updaten, zo heb ik het bij mijne maat opgelost, het valt me op sommige mensen bepaalde zaken mispeuterd hebbe aan hunne pc/laptop en daardoor nooit kunnen updaten, ik nam de zijne mee naar mij thuis en boem, dat ging meteen .
(ik zeg niet dat dat bij u het geval is he, kan evengoed ne virus zijn of aan wat anders maar tkan van alles zijn).

Maar mss op een andere pc proberen die update te installeren.
Een andere oplossing weet ik zelf niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Itunes loopt vast tijdens sychroniseren ricie iTunes 2 31-10-10 16:18
iPad loopt steeds vast tijdens herstellen via iTunes zorphion iPad algemeen 0 01-09-10 17:12
Windows: iTunes loopt vast tijdens syncroniseren The Raptor iTunes 0 25-10-09 01:24
iPhone: Redsn0w loopt vast tijdens het jailbreaken donmoose Jailbreak 9 01-09-09 07:55
Iphone loopt vast tijdens het opstarten! Mirrage Archief 7 30-07-08 23:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:00.