iTunes (Computer) Herkent men Iphone niet, Help me ff denken! meer! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, jongens, hier zitten wat slimme mensen dus, help me ff denken... Probleem: iTunes herkent iphone niet meer... Geprobeerd: iTunes op mac, doet niks. iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes (Computer) Herkent men Iphone niet, Help me ff denken! meer!
Ok, jongens, hier zitten wat slimme mensen dus, help me ff denken...
Probleem: iTunes herkent iphone niet meer... Geprobeerd: iTunes op mac, doet niks. iTunes op Windows 7, komt erop "Unknown Device" -> Apple Service herstart, doet niks. Moederbord eruit gehaald en in ander toestel gestoken. Nu wordt ander toestel niet herkent. (Probleem ligt dus bij het moederbord) Hard Reset, doet niks. itunes opnieuw installeren, doet niks. USB Devices deruit gooien en nieuwe drivers installeren, doet niks. Ik vermoed dat het een probleem van de firmware is die (denk ik) op het moederbord zit, nu ja, ik kan deze niet aanpasse want kan er geen bestanden opzetten (Blijft hangen op het, verbind met itunes scherm) Brainstorme voor wie zin heeft! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als ik zo lees lees, heb je eerder probleem met je PC dan met iTunes en of je iPhone
|
|||
|
|||
Nee, getest op 3 computers, nieuwste itunes, 2x windows en een mac.
Moederbord overgezet en werkt dan nog niet... probleem komt zeker door moederbord. |
|
|||
|
|||
probeer eens een nieuw of ander kabeltje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes herkent iPhone 4 niet meer | Pantoffeldier | iTunes | 0 | 13-10-11 00:24 |
Computer herkent iphone niet meer | charlotteh | iPhone algemeen | 2 | 10-06-10 22:14 |
computer herkent de iphone niet meer | tatoe | iPhone algemeen | 3 | 15-05-10 08:00 |
computer herkent i-phones niet meer , i-tunes wel | sylviavdo | iPhone algemeen | 16 | 09-11-08 01:05 |
Iphone niet meer herkent door computer | Frank88 | Unlock [archief] | 1 | 29-01-08 14:34 |
|
|