//

HELP! Itunes wil steeds opnieuw configureren na herstelprocedure

HELP! Itunes wil steeds opnieuw configureren na herstelprocedure discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoge nood! ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb net middels itunes mijn iphone 4 geupdate naar de laatste software versie. Daarbij liep ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-11-11, 22:19
roserose roserose is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Exclamation HELP! Itunes wil steeds opnieuw configureren na herstelprocedure

Hoge nood! ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb net middels itunes mijn iphone 4 geupdate naar de laatste software versie. Daarbij liep hij vast en kon ik niks anders doen dan de home knop en de knop bovenop in te drukken zodat mijn iphone hersteld moest worden.

Alles volgens plan, reservekopie teruggezet maar telkens als ik hem op itunes aansluit wil hij steeds opnieuw mijn iphone gaan configureren met de optie of als nieuwe telefoon of reservekopie terugzetten.

Dit heb ik nu al 5x gedaan maar itunes wil steeds weer configureren met als gevolg dat ik niet verder kan om bijvoorbeeld mijn apps weer te synchroniseren.

Wie o wie helpt mij? alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-11-11, 13:42
corzijlmans corzijlmans is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Rijen
Berichten: 1
Standaard

Ook ik heb precies hetzelfde probleem. Geen idee hoe ik het op kan lossen.
  #3  
Oud 27-11-11, 15:27
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roserose Bekijk bericht
Hoge nood! ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb net middels itunes mijn iphone 4 geupdate naar de laatste software versie. Daarbij liep hij vast en kon ik niks anders doen dan de home knop en de knop bovenop in te drukken zodat mijn iphone hersteld moest worden.

Alles volgens plan, reservekopie teruggezet maar telkens als ik hem op itunes aansluit wil hij steeds opnieuw mijn iphone gaan configureren met de optie of als nieuwe telefoon of reservekopie terugzetten.

Dit heb ik nu al 5x gedaan maar itunes wil steeds weer configureren met als gevolg dat ik niet verder kan om bijvoorbeeld mijn apps weer te synchroniseren.

Wie o wie helpt mij? alvast bedankt!
Mss eens volledig opnieuw beginnen dan? Maarja, dan ben je alles kwijt, moet je alles opnieuw gaan invoeren zoals waarschijnlijk je contactgegevens, je foto's/filmpjes gaan af je iphone zijn, je muziek ook, apps enz...je zal alles of bijna alles dan wel op de pc moeten staan hebben om terug te zetten.

Mss iemand anders hier nog een oplossing voor je probleem heeft maar ik begin ervoor te vrezen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes wil iphone opnieuw configureren Brimme iTunes 8 29-07-15 20:26
Windows: Itunes steeds opnieuw machtigen? Ponzah iTunes 33 08-01-11 18:05
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen RBG8 iPhone algemeen 0 19-06-10 20:44
Windows: iTunes configureert steeds opnieuw Jeroenz iTunes 0 11-02-10 21:28
iPhone 3G: Na update van 2.0 naar 2.0.1 steeds opnieuw configureren Iphone martijn88 Unlock 2 11-08-08 12:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:38.