iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes werkt niet .. (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/106343-itunes-werkt-niet.html)

RWK 05-12-11 21:33

iTunes werkt niet ..
 
Hey iPhoneclub,

Ik zit met een vervelend probleempje. Mijn iTunes werkt niet meer. Telkens als ik hem probeer op te starten geeft Windows 7 mij een melding dat iTunes niet meer werkt. Ik kan dan details opvragen en het gaat om een programma genaamd appcrash.exe

Heeft iemand ervaring hiermee?
Ik kan screenshots sturen als het nodig is.

Mvg

Radj

Juan-Paolo 05-12-11 22:26

Heb je hem vandaag geüpdate? Je oude icoon werkt dan niet meer, maar kijk even of er een nieuw icoon op je bureaublad staat.Zo lukte het bij mij wel om hem weer op te starten.

RWK 05-12-11 22:45

Ik heb hem inderdaad vandaag geüpdate! Maar er staat nog steeds gewoon een iTunes icoon op de plek waar hij stond op me bureaublad. Ik irriteer me eraan, want als ik hem open dan sluit hij van zelf af!

XIII 05-12-11 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Juan-Paolo (Bericht 743127)
Je oude icoon werkt dan niet meer, maar kijk even of er een nieuw icoon op je bureaublad staat.

Dat is een ander probleem, want anders zou de topic starter geen AppCrash krijgen.

RWK 06-12-11 18:41

niemand..?

Guest-20180925190238 06-12-11 18:52

In dat AppCrash staat veel meer informatie, oa. "Fault Module Name:". Wat staat daar achter?

Het hoeft niet per sé iTunes te zijn die het probleem veroorzaakt, het kan ook de een of andere Windows dll zijn.

RWK 06-12-11 18:58

kernelbase.dll

Ik heb iTunes meerdere malen verwijderd en geïnstalleerd.
Daar schoot ik ook niks mee verder.
Herstellen lukt mij ook niet, want dat stond uit op me pc.

Guest-20180925190238 06-12-11 19:03

Dat ziet er niet goed uit :eek: Wat staat er achter "Application Name:"?

RWK 06-12-11 19:14

Woow!

Hier heeft u alle informatie wat er staat;


Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: iTunes.exe
Versie van toepassing: 10.5.1.42
Tijdstempel van toepassing: 4ebf7d7c
Naam van foutmodule: KERNELBASE.dll
Versie van foutmodule: 6.1.7600.21010
Tijdstempel van foutmodule: 4e211121
Uitzonderingscode: 80000003
Uitzonderingsmarge: 00031fae
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 0a9e
Aanvullende informatie 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Aanvullende informatie 3: 0a9e
Aanvullende informatie 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

Guest-20180925190238 06-12-11 19:34

Dit heeft iets met de Windows kernel te maken en zover gaat mijn Windowskennis niet. Kijk eens in onderstaande draad:

https://discussions.apple.com/thread...rt=30&tstart=0

Of, wacht tot er een Windowsdeskundoloog een beter antwoord heeft.

Succes gewenst :)

RWK 06-12-11 19:59

Wordt er ziek van.. Kan mijn iPhone niet meer synchroniseren!
Weet niemand anders een oplossing?

@timosha Heel erg bedankt voor je tijd, ik zal dat linkje eens even doorkijken op zoek naar een oplossing.

RWK 14-12-11 19:53

Ik zit nog steeds met deze rot probleem !
Zelfs een windows herstel werkt niet!
Kan niet eens met mijn iPhone of iPod synchroniseren !!!

joost1234 22-09-12 17:04

Ik heb momenteel hetzelfde probleem, enkel wanneer ik iTunes Match gebruik. Als ik de Store gebruik of synchroniseer knalt iTunes er niet uit.

Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: iTunes.exe
Versie van toepassing: 10.7.0.21
Tijdstempel van toepassing: 504d85d9
Naam van foutmodule: KERNELBASE.dll
Versie van foutmodule: 6.1.7601.17651
Tijdstempel van foutmodule: 4e211319
Uitzonderingscode: 80000003
Uitzonderingsmarge: 0001280c
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 0a9e
Aanvullende informatie 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Aanvullende informatie 3: 0a9e
Aanvullende informatie 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

RWK 23-09-12 22:56

Een backup maken van je bestanden en dan een schone installatie doet wonderen. Dit probleem had ik een jaar geleden, heb nu tevens een iMac.. Wat een revolutionair product vergeleken met Windows..

Succes gewenst!

joost1234 24-09-12 21:50

iTunes had ik al opnieuw geinstalleerd, maar dat boodt geen oplossing. Het probleem kwam alleen voor als ik iTunes Match gebruikte. De oplossing die voor mij werkt (in het kort):

- Match uitschakelen
- Alle muziek uit iTunes verwijderen
- Account afmelden in iTunes
- iTunes afsluiten en weer openen met een nieuwe library (tijdens opstarten SHIFT ingedrukt houden
- Match inschakelen en laten synchroniseren (nu is Match ook gelijk ge-reset).
- Match uitschakelen en account afmelden
- iTunes afsluiten en weer openen met je reguliere library

Nu werkt Match vlekkeloos (en de rest van iTunes ook).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.