//

Itunes store start niet meer op

Itunes store start niet meer op discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) wanneer ik itunes store wil openen blijft die balk staan op de helft ik heb een upgrade gedaan naar 10.5 en heb windows 7 Weet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-12-11, 07:02
skale44 skale44 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard Itunes store start niet meer op

wanneer ik itunes store wil openen blijft die balk staan op de helft ik heb een upgrade gedaan naar 10.5 en heb windows 7
Weet iemand raad
Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-01-12, 17:21
coue coue is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 15
Standaard

Dat heb ik ook. Wordt er gek van. Alles verwijderd van Apple, opnieuw geinstaleerd. Geen verandering. Het Itunes hangt het systeem op omdat hij 100% busy is.
In taakbeheer zie je dat APSDAEMON ook gelijk met Itunes opgestart wordt en samen de boel ophangen.

Wie kan helpen?
  #3  
Oud 08-01-12, 12:31
MP3Jay MP3Jay is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard

Zelfde probleem hier, kan niets vinden dat leidt naar een oplossing !
  #4  
Oud 08-01-12, 19:36
coue coue is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 15
Standaard

probeer deze eens welke ik gevonden heb:

Ik had dezelfde problemen met Itunes na de update naar 10.5....
Een aantal keren opnieuw geïnstalleerd en ook steeds alle Apple gegevens verwijderd van de pc (Vista 32bit versie). Helaas geen oplossing.
Tot het volgende:
Ga in de commandmode (cmd) als administrator en geeft het volgende commande:
netsh winsock reset
Hierna de pc opnieuw opstarten.
Het gevolg was dat Itunes (dat al weer geïnstalleerd was) volledig op de oude wijze werkte. Weer toegang tot Istore etc..... Synchroniseren verloopt weer probleemloos.
  #5  
Oud 08-01-12, 21:35
MP3Jay MP3Jay is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor de oplossing, werkt weer 100% OK !
  #6  
Oud 09-01-12, 17:32
coue coue is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 15
Standaard

Leuk dat ik je heb kunnen helpen. Het heeft ook mij veel zoekwerk gekost.
Dit soort problemen zouden toch makkelijk te vinden moeten zijn op de apple support pagina's. Veels te ingrijpende produkten voor je pc als je ziet hoeveel proggies er nog omheen draaien buiten alleen itunes.
  #7  
Oud 09-01-12, 17:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coue Bekijk bericht
Dit soort problemen zouden toch makkelijk te vinden moeten zijn op de apple support pagina's.
Als je de Winsock Catalog moet resetten dan is er eerder een probleem met Windows dan met iTunes. Sommige minderwaardige virusscanners, anti-spyware, anti-spam, enz.. kunnen de Winsock Catalog naar de filistijnen helpen.
  #8  
Oud 09-01-12, 17:57
coue coue is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 15
Standaard

Ik geloof je graag, maar het probleem wordt dan toch door itunes veroorzaakt in eerste instantie lijkt mij. Het werkt prima, itunes komt met de zoveelste irritante update, die instaleer je, en vervolgens werkt het niet meer............
  #9  
Oud 09-01-12, 18:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coue Bekijk bericht
Ik geloof je graag, maar het probleem wordt dan toch door itunes veroorzaakt in eerste instantie lijkt mij. Het werkt prima, itunes komt met de zoveelste irritante update, die instaleer je, en vervolgens werkt het niet meer............
Dat ligt aan de manier waarop Windows met USB-drivers omgaat.

Bij elke iTunes update biedt iTunes aan Windows de nieuwe Mobile Device Drivers aan. Windows installeert die eerst als het iDevice op bv. op USB-poort #1 aangesloten wordt.

Maar Windows verwijderd de oude drivers niet die bv. nog op USB-poort #2, #3 of #4 staan.

Na een aantal updates van iTunes kan het dan zijn dat je op elke USB-poort verschillende Mobile Device drivers hebt.
  #10  
Oud 09-01-12, 18:12
coue coue is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 15
Standaard

ahaa. interresante info. Ik heb ditzelfde al een keert eerder gehad, ik weet alleen niet meer hoe ik de boel toen weer aan de praat heb gekregen.
Dus eigenlijk is het upgrade pakket niet helemaal juist samengesteld, als windows geen opdracht krijgt die oude drivers te verwijderen.
Is er iets wat ik zelf kan doen om dit of sneller op te lossen, want het gebeurd niet bij iedere update, of wat ik kan doen vóór een update?
  #11  
Oud 09-01-12, 18:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coue Bekijk bericht
Dus eigenlijk is het upgrade pakket niet helemaal juist samengesteld, als windows geen opdracht krijgt die oude drivers te verwijderen.
Is er iets wat ik zelf kan doen om dit of sneller op te lossen, want het gebeurd niet bij iedere update, of wat ik kan doen vóór een update?
Dat ligt niet aan iTunes maar écht aan Windows.

Ik heb dat bij een paar Windowsmensen opgelost door na een iTunes update de iPhone aan elke USB-poort aan te sluiten. Je ziet dan ook dat Windows telkens de nieuwe drivers per USB-poort installeert.
  #12  
Oud 09-01-12, 18:22
coue coue is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 15
Standaard

ok maar itunes wil nieuwe drivers instaleren, dan moet itunes toch ook zorgen dat dit proces altijd goed verloopt. Door bv eerst oude drivers te verwijderen. Of gewoon geen nieuwe usb drivers te instaleren. Waarvoor zou je dat willen?
  #13  
Oud 09-01-12, 18:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coue Bekijk bericht
ok maar itunes wil nieuwe drivers instaleren, dan moet itunes toch ook zorgen dat dit proces altijd goed verloopt.
Lees mijn vorige post nog eens heel aandachtig:

Citaat:
Bij elke iTunes update biedt iTunes aan Windows de nieuwe Mobile Device Drivers aan. Windows installeert die eerst als het iDevice op bv. op USB-poort #1 aangesloten wordt.
iTunes installeert (of verwijderd) helemaal niets! iTunes "geeft" de drivers aan Windows en Windows installeert die zodra er een iDevice wordt aangesloten.

Je kan dat nu draaien en keren zoals je wilt, maar zo werkt het nu eenmaal.

Succes verder
  #14  
Oud 09-01-12, 18:38
coue coue is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 15
Standaard

ik begrijp je wel....... itunes instaleerd geen drivers. Maar geeft windows de opdracht drivers te instaleren.....en in windows gaat het dan fout. (soms blijkbaar).

Waarom zou je iedere keer nieuwe drivers willen instaleren voor de usb poorten?

Bedankt voor je inzichten in deze!
  #15  
Oud 12-01-12, 11:19
Caro1978 Caro1978 is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coue Bekijk bericht
probeer deze eens welke ik gevonden heb:

Ik had dezelfde problemen met Itunes na de update naar 10.5....
Een aantal keren opnieuw geïnstalleerd en ook steeds alle Apple gegevens verwijderd van de pc (Vista 32bit versie). Helaas geen oplossing.
Tot het volgende:
Ga in de commandmode (cmd) als administrator en geeft het volgende commande:
netsh winsock reset
Hierna de pc opnieuw opstarten.
Het gevolg was dat Itunes (dat al weer geïnstalleerd was) volledig op de oude wijze werkte. Weer toegang tot Istore etc..... Synchroniseren verloopt weer probleemloos.
Goeiedag,
Ik heb ook hetzelfde probleem. En gezien er een oplossing wordt gegeven wil ik dit ook graag proberen. Maar ik heb jullie hulp even nodig, want ik heb verder geen verstand van computers.

Commandmode; waar vind ik dat en of hoe kom ik daar? Ik heb geen Mac, gewoon een laptopje met Windows 7.

Graag je reactie....
  #16  
Oud 13-01-12, 13:08
coue coue is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 15
Standaard

ga naar "start" kies üitvoeren" en tik in "cmd" en in het DOS scherm bovenstaand commando.

Success
  #17  
Oud 13-01-12, 22:39
Caro1978 Caro1978 is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coue Bekijk bericht
ga naar "start" kies üitvoeren" en tik in "cmd" en in het DOS scherm bovenstaand commando.

Success

Hallo,
Ik heb het geprobeerd. Maar nadat ik het commando heb ingetikt in het DOS scherm krijg ik de volgende melding: De aangevraagde bewerking vereist een uitbreiding <uitvoeren als beheerder>.
Deze melding doet zich elke keer voor als ik het commando heb ingetikt. Ik heb daarna de laptop opnieuw opgestart, maar iTunes doet het nog steeds niet

Wat nu?
  #18  
Oud 13-01-12, 23:07
coue coue is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 15
Standaard

Uhh..... In ieder geval zorgen dat je als beheerder ingelogd bent en dus de beheersrechten hebt.
  #19  
Oud 14-01-12, 17:01
Caro1978 Caro1978 is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coue Bekijk bericht
Uhh..... In ieder geval zorgen dat je als beheerder ingelogd bent en dus de beheersrechten hebt.
Ik ben de enige met een account op mijn laptop. En ik sta als administrator erin.
En ik kan ook maar op 1 manier inloggen.

Weet je misschien een andere oplossing? Het is nog steeds niet gelukt.
  #20  
Oud 14-01-12, 17:58
coue coue is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 15
Standaard

Als jij zeker weet dat het account waar je mee aanlogd, ook al is het er maar eentje op je pc, ook als administrator bekend is dan ben ik ff uitgefantaseerd.

Wie helpt verder?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes store app start niet op lolbroeck iPhone Apps 0 04-12-11 17:46
Windows: Itunes start niet meer op BobDM iTunes 2 30-11-10 17:42
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Windows: Help Itunes start niet meer op! LaLena iTunes 1 28-12-09 21:16
Windows: iTunes 8.0 start niet meer op? Cdrazar iTunes 2 21-01-09 16:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:04.