//

iTunes recovery loop (error -1)

iTunes recovery loop (error -1) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Guys, Mijn iPhone 4 gaf sinds gisteren zomaar de melding dat hij graag een herstel wou hebben. Gewoon een melding, had daarna geen berijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-12-11, 10:59
TheRamon TheRamon is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard iTunes recovery loop (error -1)

Hi Guys,

Mijn iPhone 4 gaf sinds gisteren zomaar de melding dat hij graag een herstel wou hebben. Gewoon een melding, had daarna geen berijk meer, maar kon nog wel rondspelen. Had nog nooit eerder deze melding gezien, maar goed. Ik heb hem dus hersteld dmv. mijn iTunes op mac. Dit is waar het fout ging.

De iTunes recovery ging voorspoedig, tot het einde. Daar kwam het programma met de melding (-1) "The iPhone "iPhone" could not be restored. An unknown error occured (-1)". Hierna bleef de iPhone tot nu toe in de recovery loop hangen. (Alsof je hem nieuw koopt)

Heb ook al geprobeerd de restore te doen in DFU mode met precies hetzelfde resultaat als gevolg.

Daarna nog geprobeerd de environment variable auto-boot op true te zetten met iRecovery, ook geen resultaat.

iPhone is trouwens nog nooit gejailbreaked.

Heeft iemand nog ideeen die ik kan proberen?

Alvast bedankt voor de hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-12-11, 15:13
TheRamon TheRamon is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb 'm weer aan de praat gekregen na een middagje. Blijkbaar was mijn IMEI nummer corrupt geraakt, of iets met de software niet helemaal lekker. Oplossing:

Ik heb 'm in DFU gezet, en toen TinyUmbrella Fix Recovery uitgevoerd.
Toen het programma de melding exiting libp0ison gaf, stekker losgekoppeld. Toen de device eventjes 5 minuten laten afkoelen, zijn terminal eventjes laten uitwerken, en vervolgens weer in DFU gezet.
Toen simpelweg in itunes (zonder alt of shift) op de restore knop gedrukt, en het nieuwe OS er op laten zetten. Allemaal voorspoedig, itunes kwam met de melding "There is no sim card in the iPhone you are attempting to activate". Op dit punt zou je waarschijnlijk de jailbreak verder moeten uitvoeren, maar ik heb hem nógmaals in DFU gezet. Hierop een NIEUWERE (developers) ipsw geselecteerd bij het restoren en de iPhone doet het weer prima.

Thanks anyway,

Grtz
Reageren

Labels
iphone recovery loop 4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3Gs in recovery loop, recovery niet mogelijk --> Error 40 Spider85 iPhone algemeen 1 20-12-11 22:26
Iphone 1 - Recovery Loop / unresetable / error 1015 MrLuckbox iPhone algemeen 1 03-11-11 23:10
iPhone: 4 - Recovery Mode Loop Sick Mic Jailbreak 13 14-08-11 23:14
iPhone: iPhone 3gs recovery loop/ 16xx error joj3 Jailbreak 2 02-03-11 16:14
Recovery Mode Loop hopi Archief 5 04-12-09 14:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:37.