//

Itunes-versie op Laptop en op Iphone komen niet overeen, wat nu te doen?

Itunes-versie op Laptop en op Iphone komen niet overeen, wat nu te doen? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een week mijn iphone 4, heb toen Itunes 10 geïnstalleerd op mn laptop, maar omdat die geen ringtones aankan, heb ik die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-12-11, 17:07
Mook Mook is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard Itunes-versie op Laptop en op Iphone komen niet overeen, wat nu te doen?

Ik heb sinds een week mijn iphone 4, heb toen Itunes 10 geïnstalleerd op mn laptop, maar omdat die geen ringtones aankan, heb ik die vanmiddag vlgs de downgrade-handleiding van Apple vervangen door versie 9.2.1. Allemaal prima gelukt, alleen krijg ik nu als ik mn iphone koppel aan mn laptop, de melding dat mijn iphone niet kan worden gebruikt (voor synchronisatie) omdat hiervoor versie 10.5 of hoger vereist is.
Wat kan ik nu doen? Kan ik op een of andere manier Itunes op mn Iphone ook vervangen door die lagere versie ofzo??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-12-11, 17:13
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Om te synchroniseren met iOS5 heb je iTunes 10.5 nodig geloof ik
  #3  
Oud 09-12-11, 17:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mook Bekijk bericht
Wat kan ik nu doen? Kan ik op een of andere manier Itunes op mn Iphone ook vervangen door die lagere versie ofzo??
Voor iOS 5.x.x heb je iTunes 10.5.x nodig, anders gaat het niet werken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: wat moet je doen als je iphone slecht gejailbreakt is en via itunes kan niet herstell jensm Jailbreak 5 18-06-11 21:29
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? tom91 iTunes 2 25-12-10 15:25
Kleuren van google agenda overeen laten komen met iPhone/wijzigen van kleuren joey.niftrik iTunes 1 08-11-10 19:13
Ik heb een usb en itunes logo op mijn iphone wat moet ik doen!!!! sahin14755 Archief 1 23-11-09 19:38
Serienummers komen niet overeen jeehaa iPhone algemeen 6 14-05-09 11:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:40.